bortevekk Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 når ting rundt meg funker som de skal at andre er glade og fornøyde, da er som regel jeg det også! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Julekort fra hun søte jeg har hatt øyet på. 2001: A Space Odyssey Endret 5. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Headshots (som kommer fra meg), Hilde, Thea, folk som skriver korrekt norsk, og hyggelige IRC-folk og CS-spillere. Sånn utenom det vanlige altså. Endret 5. januar 2005 av sosohal Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg blir glad av hyggelige tilbakemeldinger fra greie mennesker. Jeg blir også glad av solskinn, ny harware, og Morrowind Det som gjør meg mest glad her i verden er familien min. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 - Stemmen til Yuki Kaida. Bl.a. Kurapica i Hunter X Hunter, Kenji Himura i Samurai X, og Fuji Shuusuke i Prince of Tennis. Det er noe med uttalelsen, klarer ikke å sette fingeren på det. Stemmen er så rolig og balansert. - At jeg ikke er fattig - At WoW starter snart - Nyttårsforsettene er fremdeles opprettholdte. Noe jeg for en gangs skyld klarte. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Musikk, en god middag og Gir fra Invader Zim. "Weeeee! I'm gonna be sick!" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Psilocybe nevnte noe jeg synes er litt søtt: Barnehager på tur. Ellers blir jeg glad av gode karakterer, bra filmer, brukere som skriver informativt og bra (i egenskap av rettskrivning), filminnspilling (selv), glade venner, og ros. Veldig hyggelig å få komplimenter, synes jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) * Å se andre bli glade for noe jeg har gjort/gitt dem * Kos * At andre har det bra * Å føle seg verdsatt * God økonomi * Å elske og bli elsket tilbake * Å være med de man er glad i * God mat, god drikke og noe underholdene på tv * Sol, sommer, pen natur og søte fugler som kvitrer * Å føle at man skikkelig mestrer noe * Å få kreditt for noe bra man har gjort Endret 5. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 -Våkne klokka syv og vite at du skal ikke opp før klokka åtte -Ha en bra treningsøkt -Jenta mi -Når noen gjør noe spesielt Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 BLir glad når jeg får tilbake jenta mi. før det skjer er alt bare ræva.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Når jeg våkner med ei berte i armkroken er vel noe av det beste Men blir også glad på morningen når jeg ser noen som er skikkelig gretten, da føler jeg meg litt bedre... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg blir glad når jeg får en god karakter på en prøve Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg blir glad når jeg får varme klemmer hver dag av vennene mine. Jeg blir glad når jeg får komplimenter. Jeg blir glad når noen viser at de bryr seg. Jeg blir glad når jeg får til noe jeg aldri trodde jeg skulle klare. Jeg blir glad når det er sommer og jeg får sitronis med kjeks. For å oppsummere blir jeg egentlig ganske glad rundt positive mennesker Endret 5. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hilde OG IKKE MEG? Jeg er jo så mye mer go-go-happy enn henne da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Godpusen Sommer Andre folk som er glade framgang på trening gode karakterer God mat Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det som kan gjøre meg glad er når folk smiler og er vennelige når jeg møter på dem Og møte nye folk som du får godt kontakt med. og ikke minst , jenter kan få verden til og smile når jeg er på byen så blir jeg veldig glad når en jente jeg ikke kjenner smiler til meg og begynner og snakke Hater folk som ikke sier "hei" tilbake vis du sier det til dem. og folk som plager deg (de får som regel en tilbake ) Men slikt ødelegger selvtilliten, og den er viktig for at man skal hvere i godt humør. mvh Erik_s Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 OG IKKE MEG? Jeg er jo så mye mer go-go-happy enn henne da Sånn da. :-----] Hilde er litt mer "in" for tida. ;-----p Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) For tiden: -Naruto soundtrack (ikke alle sangene, Sadness and sorrow osv) -Nye episoder av Naruto -Jeg har nok av penger, ikke noe å bekymre seg for -Prime time sammen med venner Ellers har jeg fint lite å glede meg over for tiden. Endret 5. januar 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jenter Morsome venner Morsome kjente Brødrene mine er sykt morsome Hjemme dataparty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå