Kultom Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg går på skolen og ser smilende fjes hver dag, folk som ser ut som de er fornøyd med livet og generelt fornøyd med alt. Hva er det som gjør folk her på forumet glade? Så dette ble en tråd om hva dere som gjør godt i verden, noe må jeg ha gått glipp av... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eg vet ikke.... Eneste eg kommer på er Musikk. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jenter gjør meg glad. Men samtidig også trist. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jenter gjør meg glad. Men samtidig også trist. Kjenner til den, men er det positivt eller negativt? Lenke til kommentar
acon Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Når jenter gjør meg trist er det neppe positivt Verste som fins er når man får avslag Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Når jenter gjør meg trist er det neppe positivt Verste som fins er når man får avslag Trur nok det værste er når du fortsatt elsker jenta, og hun slår opp eller hun er utro mot deg og du nesten blir tvunget til å se det. En ting kan jeg garantere det gir et ganske ille intrykk. Men uansett, Musikk er en god ting ja, men så utrolig mye depressiv musikk om hvor jævlig alt er og da. Endret 5. januar 2005 av bugbear Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 The ladies, latter og at folk poster på forumet mitt At jeg nærmer meg 1337 poster er litt fiffig, men ikke nok til å gjøre meg glad. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dama mi gjør meg glad, uansett.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Brukerne på akamera-forumet. De skriver stort sett lange og velbegrunnete svar, og oppfører seg ikke som barnehageunger på crack. Andre ting: fruen, pent vær, fornøyde kunder, gode venner, barnehager som går tur, og mye, mye mer. Lenke til kommentar
acon Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja... damer gjør meg glad til jeg får avslag... Har egentlig funnet ut at det lureste er å bare å være avstandsforelsket.... Men man kommer ikke særlig videre da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 - Jenter (forelskelse) - Musikk - at andre rundt meg er glade - positive tanker, man blir lettere glad om man tenker; "dette går bra" osv.. - god drikke i festlige lag - venner - julegaver - positive overaskelser osv, osv. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Den peneste jenta på jord. Som er hvem? Edit: *passer sine egne saker* Endret 5. januar 2005 av bugbear Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Den peneste jenta på jord. Som er hvem? None of your business. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Kan vel komme med en jeg og, selv om jeg kommer til å høres ut som et matvrak. - Skikkelig god mat, sånn man bare "Wow, trur aldri jeg har spist noe så godt før" - Giverglede (noe acon har i siggen sin) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Brukerne på akamera-forumet. De skriver stort sett lange og velbegrunnete svar, og oppfører seg ikke som barnehageunger på crack. Grådig synd at jeg ikke er no kamerafreak :\ Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gitarene mine. Musikk Pcen min' Pizza Kvinnfolk gjør ikke en mann gladere. Har du kvinnfolk så må du finne deg i at hu bestememr alt for mye enn det som er bra Du kan ikke ha golf bane og 10 marshall stack midt i stua hvis du har dame!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ostesmørbrød, Oboy og se en film evt. spille et kult spill. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Søte jenter gjør meg glad Når jeg tenker meg om er jeg veldig glad for tiden Kanskje våren er i anmarsj? Ihvertfall mildt her jeg bor Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg blir glad av vennene mine og folka i klassen min. Jeg blir i godt humør av dem og det er nok derfor jeg er blandt de som bugbear beskriver. I tillegg til dette så er jeg glad i god musikk, mat, og å ha orden på ting, å ikke henge etter osv. Da blir jeg lettere i dårlig humør. Men jeg er stort sett i godt humør. Endret 5. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå