ktrmc Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Send SMS fra PC el. Outlook (NetCom): http://netcom.no/Bedrift/tradlosbedrift/tb...nger/pcSMS.html Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Du har samme muligheten fra www.Mother.no og da får du 25 gratis sms i tillegg Lenke til kommentar
Fireworks Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Fordelen her er vel at man kan bruke den mot Outlook/Notes, og slippe å logge seg på mothers fjortis-side? virker litt lettere... Larry Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke last ned denne. For det første er den ustabil, og henge ofte. For det andre blir du ikke kvitt den igjen, uten å gå gjennom registry editor. Jeg er glad jeg lastet ned stand-alone versjonen, og ikke den som implementeres i outlook!!! Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke last ned denne. For det første er den ustabil, og henge ofte. For det andre blir du ikke kvitt den igjen, uten å gå gjennom registry editor. Jeg er glad jeg lastet ned stand-alone versjonen, og ikke den som implementeres i outlook!!! outlook versjonen fungerer utmerket her på min pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå