Gå til innhold

Re- Instalasjon av PC

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har fått tak i Windows XP Pro, med Service Pack 2.

Som jeg tilligere har nevnt i dette innlegget her så får jeg ikke logget meg inn i windows..

Er det en mulighet å reintallere hele greia! Det er samma om alt blir sletta på diskene fordi, der har jeg ingenting jeg skal ha!

Kom med løsninger!

(det er vel ikke mulig å koble fra C disken og så starte maskina, slik at jeg kan instalere da? (bare et forslag, fordi jeg har ikke peiling) :no:

Takker for alle svar som kommer inn! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar! Men når jeg legger inn CD'en , mens den står her: logon.gif

Så skjer det ingenting!

Kan du forklare meg Trinn for trinn hva jeg skal gjøre?  :blush:  Er ikke så flink med slik!

PS: husk at dere også må sjekke http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=351007&hl= for at dere kan svare! Jeg får ikke logget inn  :(

Hvis du skal formatere C: så må du boote cd'n. Hvis ikke cdrom'n din står på boot må du inn i bios og sette cdrom som First Boot device.

Vet ikke hvilken tast du må trykke for og komme inn i din bios... forskjell fra pc til pc. Noen taster pleier og være, delete, f2, f12, esc og sånt. Men det skal stå i oppstarten av din PC. Det skal da stå setup etter nr du skal trykke.

EDIT: Er dette Log On boksen din? Den ser ikke helt frisk ut! Var litt mye slik "tulle domene" du kan velge i.

Endret av Leffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...