Gå til innhold

Header til slakting (nybegynner)


Anbefalte innlegg

Heisann :D

Dette er første gang jeg lager noe som helt i bilderedigeringsprogram.

Bruker Fireworks.

Hva synes dere jeg burde gjøre med turnerne?

De er litt problematiske fordi jeg helst vil at headeren skal gli inn i siden uten kanter, men siden de er for store, ser det litt stygt ut når de plutselig bare stopper (når jeg ikke har linjer rundt) du ser ikke.

Så hva kan jeg gjøre? Går det ann å fade ut bildene eller noe sånt?

Andre tips til hvordan den kan bli bedre?

 

Og igjen: Er veeeeldig nybegynner på dette

post-76-1104931701_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, dette var jo ikke heeelt overbevisende.

 

For det første, pass på orddeling.

 

For det andre, så var det et kjedelig oppsett. Du har noe på gang, men det er foreløpig ikke noe som vi kan gi noe særlig kritikk på. Fonten var ikke fin, og det var ikke turnbildene heller igrunn. Prøv deg med andre farger og fonter.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Var vel egentlig ikke så utrolig mue og si om den!

 

dårlig kvalitet på de menskene og fonten var ikke den fineste... vørtfall ikke med de "strekene"

Lenke til kommentar
Den var kjedelig.

Så enkelt er det.

Så kan vi gjerne tenke oss om før vi skriver. F.eks.: «Hvordan kan dette hjelpe trådstarter?».

 

Er nok ikke så enkelt som du vil ha det til. Det er trådstarter som skal ha hjelp her, og da noen konstruktive kommentarer.

 

Se og lær av hufs eksempel, som jeg (for å komme on topic igjen) er helt enig med. :)

Lenke til kommentar

Greit, jeg beklager.

Den var veldig tom, og litt stor til å inneholde så lite. (ikke missforstå; jeg mener ikke at du skal dytte inn mest mulig)

Og fargen falt ikke helt i smak.

Og de turnfolka virka som om de bare var slengt inn.

Ta bort det "glow" greiene rundt dem(eller er det bare klipt ut også har du vært litt slurven med hviskelæret? I så fall; bruk polygonal lasso tool og magic wand istede).

Teksten. Det er noe med den jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.

Syns overgangen fra bakgrunnen til teksten ble "brå" også ble den litt "massiv". (klarer ikke å få ordlagt meg helt :/ )

Prøv en annen font.

Lenke til kommentar

Før du leser noe av det som står her, legg sterkt merke til at jeg ikke er noen spesialist på hverken hjemmesider eller headere.

Det som står under her er min personlige mening, og er kun ment som konstruktiv kritikk.

 

Det første som slår meg er turnerene.

Jeg persoling hadde heller hatt teksten oppå turnerene, enn omvendt.

Foruten dette så syns jeg du har noe på gang her, men den mangler det lille eksta som fanger oppmerksomheten.

Det kunne kansje være pent med en farge til, men hvis resten av designet på siden ikke matcher da, så er det ikke en lur ide.

 

Hva du kan gjøre med turnerenes kanter er egentlig opp til din egen fantasi, men en fading av noe slag vil nok se bedre ut en at bildet av turneren bare plutselig stopper.

En annen mulighet er jo å krympe bildet av turneren, slik at du får med deg hele bildet.

Fonten syns jeg personlig var ganske klar og tydelig.

 

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med programmet Fireworks, da jeg ikke har erfaring med det.

Uansett, stå på, dette kan bli bra! :)

Lenke til kommentar

Vi kan vel ikke se hele siden da?

 

Skal vel egentlig ikke være noe porblem å få de folkene til å gli inn i bildet uten de linjene rundt. Var ikke overbevisende, men heller ikke dårlig for å være første gang.

 

Min mening:

- Litt kjedelig

- Ikke så veldig god bildekvalitet?

- Litt rotete, var liksom ... rørt sammen

- Ikke verdens fineste font

 

Er det en turn side? - eller er det til en film?

Eller til en webside relatert til filmen?

 

Har ikke så veldig mye å gå på om vi skal vurdere hva som passer til siden din da... - du har jo for så vidt (er det riktig skrevet forresten?) ikke nevnt det heller (?)

- For å gi deg tips til å få den bedre kunne vi kanskje sett på websiden (?)også

Lenke til kommentar
Den var kjedelig.

Så enkelt er det.

Så kan vi gjerne tenke oss om før vi skriver. F.eks.: «Hvordan kan dette hjelpe trådstarter?».

 

Er nok ikke så enkelt som du vil ha det til. Det er trådstarter som skal ha hjelp her, og da noen konstruktive kommentarer.

 

Se og lær av hufs eksempel, som jeg (for å komme on topic igjen) er helt enig med. :)

Jepp.

 

Kan også anbefale å lese en tråd angående denne problematikken.

Lenke til kommentar
Vi kan vel ikke se hele siden da?

Det går nok ikke, for jeg har ikke laget noe særli på siden ennå.. startet liksom med header (feil kanskje?

 

Er det en turn side? - eller er det til en film?

Eller til en webside relatert til filmen?

Det er en side med en samling av ulike tunfilmer.

 

du har jo for så vidt (er det riktig skrevet forresten?)

 

tror det skrives forsåvidt ;)

 

Ellers takker jeg for mange bra svar, selv om det er litt personlig nedtur å lese de.. hehe

 

Kan jo legge opp et bilde av noe jeg slang sammen ista.

Kun midlertidig! (kan ikke webdesign @ all)

post-76-1104959550_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...