AltuZ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hallo Jeg har planer om å bestille meg LCD skjerm snart å da lurte jeg på om noen her kunne hjelpe meg litt med valg av en skjerm... MAX pris er 2800,- uten frakt Det skjermen vil bli brukt til er spilling, photoshop, internett og 3dmax når jeg lærer meg det... (spill som spilles : cs, hl2, underground 1 - 2 og warcraft3) Takker for alle svar på forhond Mvh Arne-Marius Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg har selv Nec 1770NX, den er super, men litt over ditt budsjett. Hvis det ikke handler om liv og død ville jeg spart opp til den eller noe i denne prisklassen. Hvis det er viktig at du skal handle nå kan jeg anbefale CTX S762G+ som vant "Ni billige LCD-skjermer" testen hos hw. Nec MultiSync LCD1760NX er også et godt alternativ, forgjengeren til 1770 og denne har også fått bra kritikk. Endret 5. januar 2005 av elatuz Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 takker for svar... Men den 6-01-05 kl: 01:03 trykket jeg på knappen fullfør på denne skjermen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305705&cks=PRL GLEDER MEG SYKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå