Gå til innhold

Sletting av innlegg

Anbefalte innlegg

Det har nå skjedd to ganger (som jeg vet om) at mine innlegg har blitt slettet, uten noen forklaring fra moderator. Det er greit nok at moderatorene mener at mine innlegg ikke bidrar til konstruktiv debatt, men hadde det ikke vært på sin plass med en begrunnelse? Jeg kan ikke se noen grunn til at de to innleggene skulle bli slettet.

Det ene tilfellet var i tråden The Recent Pic Post, der innlegget mitt ble slettet til tross for at jeg hadde lagt ved bilde, slik reglene for tråden sier. Det andre innlegget ble slettet herfra.

Det er vel ikke helt heldig dersom moderatorne har frihet til å slette innlegg som de ønsker uten engang å gi noen forklaring. Når innlegg slettes får man jo heller ikke vite hvem som har slettet dem, slik at man ikke kan be vedkommende om en forklaring. Er det ikke bedre å fjerne teksten i innlegget og gi innleggsforfatteren en advarsel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Thompzen @ 05/01/2005 : 14:46)
Sikker på at det er moderatorene som har slettet dette, og at det ikke er en bug? Moderatorene her pleiere å si ifra de sjeldne gangene de sletter et helt innlegg.

Nei, vi gir sjelden beskjed hvis vi sletter spam og den typen innlegg. Men jeg kan ikke se hvorfor noen har slettet de to innleggene dine Pels, så da får vi heller bare vente å se om noen står frem :)

Lenke til kommentar

Jeg slettet tre innlegg i den siste tråden du linker til hvor 2 av de slettede innleggene var dine. Årsaken er at innleggene var langt på siden av det diskusjonen handler om.

Hvorvidt en begrunnelse burde vært postet kan sikkert diskuteres, andre kan si mer om det enn jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...