Gå til innhold

dell inspiron 2650

ossa

Anbefalte innlegg

noen som vet om dette er en grei pc til en grei pris? Jeg har et budsjett på ca 10-13000 eksl.mva, og er nå like før jeg bestiller denne med p4, 1,6 ghz, 128 DDR ram, 20 gb, 16 mb ddr geoforce 2 etc. pris = 12.300 eksl.mva.

Noen som gidder å svare seriøst. Hjelper lite med sånn "kjøp heller 8200, får mye mer for pengene" når jeg ikke har pengene....men tips gjerne om andre maskiner jeg får mer for de 12.300...

En ting til, holder det med dette geoforce 2 kortet på 16 mbram?? Hvor kommer i tilfelle begrensingen? spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

128 Mb minne er for lite, anbefaler minst 256 Mb. 16 Mb minne på skjermkortet er for lite (lurer på om dette kan være en trykkfeil). Men uansett, med kun 16 Mb minne vil 3D spilla bli uspillbare. Det kan lønne seg å sjekke hos andre PC forhandlere enn Dell, du vil kunne få en mye bedre maskin til en billigere penge.

Lenke til kommentar

jeg synes også at 128 mb ram er for lite, men ikke kjøp mer hos dell, kjøp 3.parts minne...

skjermkortet er for dårligt til å spille på ja, men til vanlig bruk holder det i massevis!!

jeg har ingen link til noen alternative maskiner, men jeg anbefaler deg å se mye rundt på konkurentene før du velger dell...jeg har personlig svært dårlig erfaring med support hos dell!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...