oathunder Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Med en gang jeg putter dette pcmcia kortet i min PB easynote H5300D (bærbar), så går 99% av cpu kraften bort i "system", maskinen blir vanvittig treg. Har prøvd nye drivere osv....er det noen andre som har vært borti lignende problem?? Har SP2 på maskinen...problemet er det samme om jeg lar windows håndtere trådløs-forbindelsen...har også prøvd med et annet kort av samme type=samme problem...support hos topcom kunne ikke hjelpe.....er det noen her som kan?? Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 ingen som har peil?? Lenke til kommentar
Giganorm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Installerte du kortet før eller etter SP2? Det må innstalleres etter.... Lenke til kommentar
uberleif Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dette er bare en tanke, men når system bruker 99% ressurser minner det i hvert fall meg om denne .avi buggen.. kanskje jeg er helt på villspor, men prøv dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå