Divedown Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har noen alternativ som jeg lurer på og fått foreslått, hos forskjellige forhandlere. Tenkte å bruke mellom 3-6000 kr på et helt greit videokamera, til filming av familie og venner, ferie. Sony DCR HC20 JVC GR DX27 JVC GR D43 Panasonic NVGS15 Panasonic NVGS11 Samsund VPD250i Er det noen som har noen erfaringer med desse kameraene. Håper på mange svar, da jeg skal kjøpe kamera snart. Kom gjerne med forslag!! Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg selv ville gått med Sony, utmerket selskap for den slags. Men selvsagt er de andre du nevner her også gode, men hvis jeg skulle velge, så ville jeg gå Sony hele veien Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Panasonic NCGS-15 elelr DCR-HC 20 er nok de beste valgene der. Hvertfall etter det jeg har erfart... Har hatt et panasonic kamera(NVGS11) og det virket helt greit... Nå har jeg et DCR-HC40 kamera, utrolig bra saker. Så jeg regner med at DCR-HC20 er noe i den duren. Lenke til kommentar
Divedown Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Okey.... Takker og bukker... Jeg tror jeg har bestemt meg, går for et sony DCR HC20, Det ser ut til å være det klokeste valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå