jendor Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 6. januar 2005 av jendor Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Verbalt personangrep er bedre enn å ødelegge lakken på en bil, som koster mangfoldige tusen kroner. Du er virkelig patetisk om du ikke forstår det. Og jeg gir lang faen i hvor barnslig du mener jeg er. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 6. januar 2005 av jendor Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ta å kutt diskusjonene om hverandres reaksjonsmåter nå og kom heller med historier... Denne tråden er nok allerede i risikosonen for å bli stengt, og det er synd for jeg synes det er nok av frekke folk her i verden som trengs å bli satt på plass Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jepp, noen burde sette jendor på plass. Jeg stemmer for securitas/norpark/hafslund sine overvåkningskamera. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 @ alt som handler om dårlig oppførsel. Det kalles normann syndromet. Det er sånn norge er i dag. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Verbalt personangrep er bedre enn å ødelegge lakken på en bil, som koster mangfoldige tusen kroner. Du er virkelig patetisk om du ikke forstår det. Og jeg gir lang faen i hvor barnslig du mener jeg er. Jeg er enig med Fredrik, uansett hvor irritert man blir over at noen stjeler en parkeringsplass, så kan det ikke forsvares at man lager lakkskader på nevnte bil for mangfoldige tusen kroner. Da er det nok du som må lære deg folkeskikk jendor, ikke Fredrik. ...And for the record, jeg hadde flydd på deg hadde jeg sett deg gjøre det med min bil, stjålet parkeringsplass eller ikke. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Når det gjelder å få min egen bil ripet opp: Hadde jeg kommet fram til bilen min etter at jeg hadde oppført meg som en sjølgod jævel, og rappet parkeringsplasser foran trynet på andre som sitter og venter, eller på pur faen parkert helt inntil førerdøra til bilen ved siden av, så hadde jeg sant å si ikke blitt så jævla overrasket. Jeg hadde muligens skjønt at jeg hadde driti meg ut, og forsøkt å være en smule mer ydmyk og tenkt meg om før neste gang jeg prøvde det samme trikset. OT: Jeg vet ikke hvordan bil du kjører, men selv er jeg veldig opptatt av hvordan den ser ut, spesielt i lakken. Derfor mener jeg som andre personer her på forumet, at det heller bør fåregå verbalt. Er du så feig at du er nødt til å vente til personen er borte, før du skraper bilen, er det din sak. Personelig ville jeg satt pris på om noen hadde fortalte meg at jeg hadde gjort en feil, som å stjålet en parkeringsplass. Det er ikke sikker jeg hadde flyttet meg... hehe (det er jo ikke alltid så lett da.. Når det er kaos på kjøpesentre osv. kan man lett stjele en parkeringsplass noen andre hadde tenkt seg ut, uten å være klar over det). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) ...And for the record, jeg hadde flydd på deg hadde jeg sett deg gjøre det med min bil, stjålet parkeringsplass eller ikke. Flydd på meg? Tomhjernede trusler... :!: men du er jo bare 18 år og bergenser, så da er du unnskyldt. ...for the record, hold deg til EMNET neste gang du poster. Slutt med personangrepene og oppfør deg som en voksen man. Endret 6. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg klager da over folk med mangel på folkeskikk. Er det ikke det tråden handler om? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) *slettet* Sånn, alle mine innlegg er nå slettet, og dere kan igjen sove om natten. Endret 6. januar 2005 av jendor Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kan du ikke bare holde deg vekk fra hele emnet da, "fredrikrb", siden du ikke har noe mer konstruktivt å komme med? Det var rette ræven som dret. Du mener at siden jeg bare er 18 år og bergenser, så er det greit. Greit nok, men så kom jeg til å tenke på noe. Jeg er ung, dum og uerfaren som en 18-åring, altså må du være en god del eldre. Jeg prøver å se for meg en god del eldre fyr stripe opp biler som har tatt parkeringsplasser fra ham, men jeg klarer det ikke. Hvorfor? Det blir bare for dumt, derfor. Tomhjernede trusler, javel. Jeg kan fortelle deg at hjernen min er langt fra tom, kanskje er den ikke på Einstein-nivå, men jeg har mer enn nok mellom ørene til å kunne se at slik oppførsel som å stripe opp biler ikke hører hjemme noen steder. BTW; jeg er ikke spesielt sint eller noe, men jeg synes også at du godt kan slutte med personangrepene. Vi prøver å ha et bra forum her, og du hjelper ikke til. (Modertorer: Om dette kan ligne noe som vi helst ikke vil ha på forumet, PM meg, så skal jeg skrive om ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) jaja jeg gidder ikke å hoppe inn i denne diskusjonen men har da en historie Vi var på vei ut av Rema, også plutselig kommer det en litt mindre sjarmerende jævelunge og slår alt han kan i magen på kameraten min Nei så moro har jeg ikke hatt det på lenge.. Har enda ikke finni at hun gamle kjerringa som knabba mobilen min heller.. hmf Ps: Ripe i lakken kan ikke forsvares uansett. ferdig Endret 6. januar 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Til moderator: Steng dette emnet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 This thread is dead..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg