MemorY Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hvis du hadde rørt meg ass Hahaha ser det for meg.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja, de er definitivt verst. Jobber i butikk og det eneste dem gjør er å klage! Har vi ikke en vare inne lengre blir det kjeft fordi "det stod jo i bladet", men npr jeg forklarer dem pent at vi er utsolgt og at jeg gjerne kan bestille inn et nyy vaffeljern, så er helvete løst. Jaja, tror dem er gamle og senile, så holder ut. Og nå slo jeg alle under en klam. Men jeg må presisere at jeg har møtt mange utrolig hyggelige eldre mennesker, dog fler unge. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg vil si gamlingene er verst. Jeg sto for en stund siden utenfor rema med noen venner. Hadde satt fra meg sekken på fortauet inntil veggen. Den tar jo ikke opp mere en maks en halv meter av fortauet, så da var det ca en meter igjen. Og det kommer en gammel mann (ca 60-70 år) Og blir rasende fordi jeg bare hadde slengt fra meg sekken. Jeg beklaget meg og fjernet den med det samme, men da begynte pokker ta meg gamlingen å be meg dra til helvete osv osv. Jeg orket ikke å svare han, men en som sto der sammen med han "tok opp kampen" ved å fortelle han at han ikke trengte å tro han var verdensmidtpunkt bare fordi han var blitt gammel. Da hadde han litt av hvert å si om dagens ungdom, ja :o Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 6. januar 2005 av jendor Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 6. januar 2005 av jendor Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Keep the stories comin'! Mye artig lesestoff her :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (Mange poster på rad, her.) At du blir litt provosert rettferdiggjør ikke å påføre andre skader for tusenvis av kroner. Da overdriver man skrekkelig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jendor: vet ikke om det er noe sjakktrekk å poste fem poster etter hverandre. Edit er det noe som heter Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis noen parkerer for nærme meg pleier jeg å knuse vinduet og drite på førersete. Det er tross alt viktig at de skjønner tegninga..................... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) hadde iallefall klikka noe sinnsykt vist det sto en 1d1ot og skrapa opp bilen min fordi eg "stjal" parkeringsplassen "hans". bedre og knuse ett speil eller noe da, er tross alt billigere enn en ripe. går utifra at du er guds beste barn i trafikken? hadde vert en herlig verden vist alle hadde vert som deg, når du påfører andre skader for minst 10000 for en liten bagatell, bør jo en brukbar hevn da være og tenne på huset ditt. Endret 5. januar 2005 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Når folk til de grader må provosere, bør de også skjønne at det kan ha en konsekvens... konsekvensen av det når de gjør det foran meg, og nekter å flytte seg selv etter å ha blitt spurt om det, er at de tilfeldigvis får en ripe i bilen. Møter de på rette personen en dag, er det ikke sikkert de slipper så billig unna... Forøvrig ikke noe jeg flyr rundt og gjør hele tiden - 99 av 100 skjønner tegninga når de blir bedt om å flytte seg. Men du tror vel ikke at du slipper unna regningen? Det skal litt til å overbevise om at det var en "tilfeldighet". Og, psst, nå skal du få høre noe lurt: Bilen din har en dør på _den andre_ siden også. Den kan du bruke for å slippe å skitne til klærne dine oppetter den bilen som har parkert for nært. Jeg holder absolutt med deg når det gjelder det med å parkere nært - har ikke bil selv, men kan forstå at det må være provoserende å møte noen som står så standhaftig på sitt. Men aldri om jeg hadde reagert så kraftig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *blablabla* Vel, om du mener du kan få ty til oppriping av biler fordi sjåføren stjeler parkeringsplassen din, eller parkerer dårlig så står jeg på mitt, da er du en dust. Du er ikke hakket bedre om du påfører skader for flere tusen kroner på en bil fordi han tok noe fra deg som ikke koster deg penger. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vel.. Er enig i at mange i "åra" er ikke særlig barmhjertige altid. Og i trafikken. Men i spania er det MYE hverre Der kan du bare bli litt borti en spanjol så kommer han med 12 andre etter deg og banker deg . Der kommer fordelen med og hvere litt "større" en de fleste spanjolske ungdommer Og i trafikken er de livsfarlige. En gang jeg å bror min kjørte ut i en rundkjøring kom en tulling i minst 80km/t inn i rundkjøringa når vi hadde kjørt inn Men et tips. ALDRI ta med en Mercedes eller noe slikt med "statute" foran. For det er desverre mange som riper opp lakk og knekker av slikt på fine biler. Såg en Rolls Royce med gull front som var blitt ripa i lakken og prøvd sagd over Front figuren DET er mongoer. måtte bare få det ut mvh Erik_s Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Altså, du er ikke hakket bedre om du riper bilen til noen, du er verre. Endret 5. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg