Paula Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Har speedtouch 510i modem/router og en Sparklan WX-6215M trådløs router. Har kontakt mellom nettverkskort og Sparklan, satt Speedtouch i bridge, logger inn på 192.168.2.1 som er webadmin for Sparklan. Kjører setup wizard, når siste test skal kjøres, får jeg beskjed om at ISP ikke har PPPoE, får derfor ikke kontakt med nettet. Har telenor og de kjører jo PPPoE. Noen som vet noe om dette ? Har ringt 05000, ikke noe å hente der. Svar mottas med takk. Har også søkt på forum, ingen topics som kunne hjelpe. Endret 5. januar 2005 av Paula Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) høres jo rart ut dette da. jeg har samme config som deg men jeg satte ikke thomson i brige modus satte bare kablen fra thomson til lan 1 på sparklan og vips så funka alt helt top ps : 05000 har ikke support på trådløst utstyr . ergo de suporterer bare thomson din og hjelp til å få den på nett Endret 5. januar 2005 av sniperdybe Lenke til kommentar
Paula Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Skal prøve å sette inn i lan1, har brukt wan porten på rutern. Tror det er riktig. Trodde jeg kunne lure en på 05000 til å hjelpe, funka ikke, hehe. Lenke til kommentar
Paula Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 jøss, har en bærbar pc + en stasjonær, begge med trådløst kort. Kablet den bærbare inn i lan1 på Sparklan routern. Kom på nett med den, straks etter kom jeg inn på trådløst på den stasjonære, uten å kjøre Setup Wizard... Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå