Samtron87 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg kom hjem fra ferie på fjellet, og jeg hadde ikke vært i nærheten av en PC på en uke, så løper inn på rommet og setter på PCen, men så smeler til og litt røyk kommer ut fra vifta på strømforsynings. Så spørsmålet er, holder det med å kjøpe ny strømforsyning eller må alt byttes ut? og hva er prisen på strømfosyninger? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) det samme skjedde her også for noen uker siden, det smalt, det røyk, har ikke fått liv i den enda... er nok redd for at det samme kan ha skjedd med deg... edit: kjøpte min TrueBlue 480w for 900, kan anbefalle den, skulle vist være en av de beste på markedet... Endret 5. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Men tror du det holder med å bytte strømforsyning, vil PC starte da tro? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Skjekk om andre komponenter som hovedkort har fått synlige skader, se etter brentmerker eller andre ting. Hvis ikke så skal det forhåpentligvis være nok å kjøpe ny PSU. Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 OK!! Takk for hjelpen :!: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har den glassikring kan den ha eksplodert, da holder det å skifte den om du er heldig :-/ Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Vet noen om nettbutikker som selger strømforsyninger? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vet noen om nettbutikker som selger strømforsyninger? Microplex Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har nettopp fått en BZERK strømforsyning fra microplex. 500WATT har ikke innstallert den enda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vet noen om nettbutikker som selger strømforsyninger? her har du oversikt over hvilke butikker som selger PSU'er. Microplex står ikke oppført på den lista forde de ikke har "orket" å lage et system som gjør at hardware.no kan plukke opp prisene dems i prisguiden. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hvis du skal kjøpe en ny kan jeg anbefale BZERK'en som jeg fortalte om i stad. (fikk den i dag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå