IronTurd Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg tenker på å oppgradere litt hw ved månedsskiftet Her er handlevågna (de komponentene dere ikke finner i vågna har jeg ) Det er er mest usikker på er RAM Innspill og kommentarer til oppsettet mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det er en del som har problemer med det hovedkortet mht. stabilitet og BIOS. Vetikke om det har kommer noen nye revisjoner enda. Når det gjelder minne ville jeg heller valgt noe med 2-2-2 timings. (Samsung TCCD IC-er). Som feks. Corsair sin XL-serie. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 BallistiX pc 4000 ER NYDELIG! Du kan kjøre 2.2.2.5 timings på pc 3200, og 2,5.4.4.8 på pc 4000. Det vil si at du har mulighet for overklokking, samtidig som du har mulighet for gode timings på pc 3200. Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Nå er jeg soldat for tiden, så jeg har ikke råd til allverdens... Kunne dere oppgitt ca pris på RAM dere anbefaler, hedde det vært strålende EDIT: Kan strengt tatt finne det ut selv, men jeg lider litt av brakkesyken Endret 5. januar 2005 av Lactobacillus Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ca. 2200,-. Men du vil ikke merke stor forskjell på disse og de du satt opp om du ikke skal kjøre programmer som krever at minner jobber veldig fort. Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Takk for ca prisen Må snuse litt mer på de. Tror det skal være en overkommelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå