karlo1961 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på disse to P4 prosessorene: Intel Pentium 4 540 (3.2 GHz) Intel Pentium 4 540J (3.2 GHz) Jeg ble ikke så veldig klok av det som sto under spesifikasjoner på info siden om disse prosessorene. Hilsen Karlo1961 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 J-prosessoren har noe som heter NX-bit implementert. Det er noe onboard-antivirus/beskyttelsesgreier. Skal vel motvirke "buffer overflow" også. Finner vel mer om det på www.google.com Lenke til kommentar
vergor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 HEI DERE! hvis jeg har en celeron prosessor, kan jeg da bytte den med en pentium 4 prosessor og bruke den på samme hovedkort? vær så snill og svar!!! fortest mulig Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 HEI DERE! hvis jeg har en celeron prosessor, kan jeg da bytte den med en pentium 4 prosessor og bruke den på samme hovedkort? vær så snill og svar!!! fortest mulig Hva er mhz på hvedkortet ditt da?? Lenke til kommentar
vergor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 vet ikke! har ikke sjekka! må jeg det? hva må mhz`en være da for at det skal gå ann?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Glem alt maset med MHz. Si heller hva for et hovedkort du har du. Men ja, du kan bytte den ut med en P4 prosessor. Hvor rask P4-prosessor du kan ha begrenses av hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
vergor Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 men har det noe og si hvilken celeron prosessor jeg har for at det skal gå? jeg har en celeron 3,6 el. 2,6 mhz Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Glem alt maset med MHz.Si heller hva for et hovedkort du har du. Men ja, du kan bytte den ut med en P4 prosessor. Hvor rask P4-prosessor du kan ha begrenses av hovedkortet ditt. vis hovedkorte bare støtter 533 mhz så kan du ikke ha 800 mhz p4..men da 533 mhz som er treigere Endret 5. januar 2005 av bigbeast Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 vis hovedkorte bare støtter 533 mhz så kan du ikke ha 800 mhz p4..men da 533 mhz som er treigere Joda, du blir bare nødt til å underklokke prosessoren slik at den kjører på riktig frekvens mht. BUS-frekvensen hovedkortet støtter. Men det er ikke anbefalt egentlig. Lenke til kommentar
vergor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jaja! bare glem alt dette dere! jeg tror heller jeg kjøper meg et nytt hovedkort i stedet og en ny prosessor! takk for hjelpen! hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå