Mafo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Lader alt - overalt Hvis man bruker flere forskjellige mobilmerker er det ikke alltid like greit å holde styr på laderene. Det gjør denne oppfinnelsen noe med. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kjempe kult. Kommer dette i butikkene så skaffer jeg meg en sånn Hvis prisen ikke er for høy da..... Men jeg meiner å ha lest her ett sted om en sånn slags lader. Men det var ikke solceller. Men en liten boks med sveiv på som man sveivet på for å få strøm til mobilen. Har noen andre hørt om dette? Eventuelt hvor det er å få tak i? Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 'Alt' er en kraftig overdrivelse Den der funker for eksempel ikke på Motorola-mobiler som er kommet i salg de 2-3 siste årene (fra T720 tror jeg) og ingen Siemens-mobiler i 55 eller 65-seriene. Sikkert kjekk når den kom på markedet for 2-3 år siden, men nå er den gadget'n der forlengst avlegs Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Leste en god stund siden om en skrivebordsunderlag som lader "alt". Trenger bare å legge mobilen eller o.l på underlaget, så lader den av seg selv. Praktisk sider jeg da! Pent var den også... leste det på itavisen hvis jeg ikke husker feil Endret 5. januar 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
Glassius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Noen som vet om den usb-laderen er å få kjøpt i norge? akkurat det produktet jeg lette etter nå(faktisk samme produkt, har sett det før). Er jo genialt i ha liggende i lommen. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg