z1Ob Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hei, jeg er ikke helt sikker på om dette headsetet går på dette hovedkortet? Det går vel å ha lyd, men funker det med surround, eller må jeg kjøpe et nytt skjermkort, eller evt. en slik? hvis det ikke funker, kan noen foreslå et ganske bra headset?(ikke for dyrt ) Kanskje noen syntes det er et dumt spørsmål, hvis det er tilfellet, så trenger ikke du/dere å komentere det.. Endret 5. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 4channel sound output står det på hk...? Hvis det ikke skulle passe trenger du ett surround lydkort(250 er det billigste, dette er pci). Må nesten ha ett bilde av hk for og se om kontaktene stemmer, tror jeg Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det har innbygd 6 kanals lydkort, vet ikke om det er 5.1, men da kan du bruke surround headset. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det 6kanals er det sikkert 5.1... 5.1 er 5+1 da. Det funker sikkert hvis det er samme kontakter(front, center rear) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå