Tiddelidei Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eg har eit GF4MX440 og har funne ut at det er på tide å bytte, og planlegg å kjøpe GF6600GT Dette er eit agp 8x kort, men mitt hovudkort er berre 4x. Vil eg kunne bruke dette kortet då? Og isåfall er d stor nedgang i ytelse frå 8x? Er ikkje så inne i detta, så det hadde vore veldig fint om nokon kunne hjelpe meg=) Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ikke noe problem, alle dagens skjermkort støtter 4x/8x agp. Så det er bare å kjøre på. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det går nok helt greit, er ikke så veldig stor ytelses tap. Du gjør nok lurt i kjøpe et 6600GT, som gir veldig mye for pengene. Hvilket hovedkort har du? -Det er litt forskjellige spenninger ute å går på AGP 2x, 4X og 8X, så om du hadde skrevet hvilket hovedkort du hadde kunne noen gitt det et enda bedre svar... Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Edit: "dobbel......" Endret 5. januar 2005 av BIG_foot Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Takk for svar=) Begynner å bli ei stund sia eg kjøpte hovudkortet, men viss eg ikkje husker feil er d eit MSI Via kt600 4 eller noe såndt.... Husker ikkje heilt men håper det hjelper=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå