dot_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vi er en gjeng som spiller innebandy hver uke. Til sammen har vi nå klart å knekke 3 køller. Er dette et vanlig fenomen i sporten, eller kan det simpelten være brutaliteten som er skyld i "sløsingen?" Den siste som knakk (på midten vel og merke) var en kølle av merket Zone, til 400 kr. Hva anbefaler dere? Vil nødig betale mer enn det jeg gjorde for den siste. Dyr sport? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er dette et vanlig fenomen i sporten, eller kan det simpelten være brutaliteten som er skyld i "sløsingen?" Både og. Sporten er sånn og du/dere følger den - og er brutal. Jeg vil nå tro at ikke køllene skal knekke så lett (?) - Klage på feilproduksjon? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Så lenge man ikke slår i bakken, slår på ting eller hopper på den skal det _mye_ til før den knekker. Er nok dere som er litt brutale. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er nok dere som er litt brutale. Jeg har hat min kølle i 4 år og spiller med den både inne og ute. Kjøp en billig lølle på G-sport eller noe lignede til 300 kr med hardt kølleblad så går det meste bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er innebandy ikke fekting... Men 3 køller? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Den første køllen ble offer for en annen spiller sin fot; "ja den ble trokket på." Skal på ingen måte forsvare denne varianten. Men de to andre er vel åpne for videre tolkning, da disse to knakk i duell kølle mot kølle. Vil tro dette fester seg som gode minner - men sant - det koster å måtte betale for nye køller. Endret 7. januar 2005 av hdx Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg har spillt innebandy i 4år. jeg har knekt 0 køller tilsammen har laget knekt 2. [skryte] Vi har alltid vært relativt høyt oppe på tabbelen hvert år [/skryte] Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Dyr sport? Vel. Slalåm er skikkelig dyr sport. Hver trening knekker en staven sin. Nesten garantert. En dag var det skikkelig kaldt (=skjørt metall) da knakk 5 par staver. Det er snakk om staver til 500,- Så er det mange som bøyer staven så mye at den er ubrukelig. On topic: Du kan velge enten å satse billig (kjøpe mange billige køller) Eller kvalitet (kjøpe en dyr kølle) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Klarer du å knekke stavene i alpint ofte er det noe galt med deg, ikke stavene. Jeg har knukket fire par alle 16 årene jeg har stått på ski. Men skikkelig dyrt blir det ikke før du begynner å knekke skia. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 [skryte]Vi har alltid vært relativt høyt oppe på tabbelen hvert år [/skryte] Men så bor kanskje ikke du på et sted hvor nivået er særlig høyt? Neida, dere er sikkert gode. --- Hvis man ikke spiller spesielt brutalt er det ofte bladet som går åt skogen av og til, ganske sjelden at selve kølla brekker... Ikke slå så mye med kølla, og ikke tråkk på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå