robertaas Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Finner ikke stort om kortspill her, men det er kanskje likevel noen spillentusiaster som kan hjelpe meg: Leter desperat etter et kortspill som heter Phace 10. Det er et spill helt uten sverd og drager og det ligner mest på Uno og Duo. Er det noen butikker i Oslo-området hvor jeg kan ha mulighet til å finne noe slikt? Har allerede sjekket: -Avalon -Outland -Tanum -Nordli -Ark -Edvins -Br -Standard Vet det kan bestilles over nett, men da tar det vel en uke før jeg får det. Robert- Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Finner ikke stort om kortspill her, men det er kanskje likevel noen spillentusiaster som kan hjelpe meg: Leter desperat etter et kortspill som heter Phace 10. Det er et spill helt uten sverd og drager og det ligner mest på Uno og Duo. Er det noen butikker i Oslo-området hvor jeg kan ha mulighet til å finne noe slikt? Har allerede sjekket: -Avalon -Outland -Tanum -Nordli -Ark -Edvins -Br -Standard Vet det kan bestilles over nett, men da tar det vel en uke før jeg får det. Robert- Kanskje det rett og slett går raskere å bestille det over nettet enn å lete byen rundt etter butikekr som sikekrt ikek har det Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Da ville jeg ikke få tak i det til spillkvelden denne helgen.... Robert- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå