TheGuard Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan jeg bruke et vanlig DV kamera med FireWire kabelen (ikke USB), og bruke det som webcamera i MSN? I så fall HVORDAN? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva slags DV kamera har du? Jeg bruker mitt Sony TRV80 som web kamera via USB, men for å gjøre det så måtte jeg installere driverne og skru på USB streaming i kamera menyen. Tviler på at det går gjemmon firewire, men kanskje det er mulig. Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jo, det skal vel gå det. Gjorde det i vært fall for en stund tilbake. Men husker litt dårlig akkurat hvordan jeg fikk det til. Tror du må installere ett tillegg (fra Microsoft) for å få det til å virke. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Fant ut at det går med MSN Messenger 7 Beta. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bruker du USB koblingen da? Får igjen mitt kamera fra service i morgen, må nesten teste jeg også da:) Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Brukte faktisk FireWire. Bruker du USB, er jeg nesten sikker på at det vil gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå