olemm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har glemt laderen til laptoppen min etellerannet sted og er i rasende tempo i ferd med å gå tom for strøm.. Dette passer sinnsykt dårlig (gjør det ikke alltid?) og gir meg to alternativer - enten kjøpe en annen lader eller finne en annen løsning. Derfor lurer jeg på; Har en lader til en annen acermaskin, lavere serie. Denne har samme voltstyrke, 19v men lavere amperebetegnelse (?) 3,14A mens det under min laptop står 3,96A. Riktignok passer pluggen på den gamle ladern i hullet på den nye laptoppen, men vil den virke? Har ikke hatt guts til å prøve fordi jeg ikke kan noe som helst overhodet om strøm og er redd for å ødelegge... kan jeg ødelegge? MVH OLE Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har glemt laderen til laptoppen min etellerannet sted og er i rasende tempo i ferd med å gå tom for strøm.. Dette passer sinnsykt dårlig (gjør det ikke alltid?) og gir meg to alternativer - enten kjøpe en annen lader eller finne en annen løsning. Derfor lurer jeg på; Har en lader til en annen acermaskin, lavere serie. Denne har samme voltstyrke, 19v men lavere amperebetegnelse (?) 3,14A mens det under min laptop står 3,96A. Riktignok passer pluggen på den gamle ladern i hullet på den nye laptoppen, men vil den virke? Har ikke hatt guts til å prøve fordi jeg ikke kan noe som helst overhodet om strøm og er redd for å ødelegge... kan jeg ødelegge? MVH OLE Heh, jeg ville ikke tatt sjansen, men gjør du der, LYKKE TIL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå