Darx* Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Koselig at jeg snart skal bygge pc da perfekt timing Endret 5. januar 2005 av Darx* Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 5 vifter og det stygge lydkortet? Nei takk! Aldri, mye bråk blir det nok, men det kan du ta vekk om du vil. Lydkortet var genialt! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper bare det ikke blir like vanskelig å få tak i som abit's k8t890 kort (var det AX8 det het). Burde vært mulighet for SLI siden det skal være for de mest harbarede gamerne... Er på jakt etter det AX8 kortet selv, da det har flere HDD muligheter enn AV8.. Har du fått tak i det? I tilfelle hvor? Takk Har absolutt ikke fått tak i det, har ikke sett det i nettbutikker en gang... Men det er kommet bilder på weben... http://www.abit.com.tw/page/en/motherboard...E=AX8-3rd%20Eye ...siden det ikke er lagt ut drivere til kortet tror jeg det fortsatt vil ta en stund før det kommer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 5 vifter og det stygge lydkortet? Nei takk! Jeg tenkte det samme! Å fysjom! Greit å få se bilde av det så man vet hva man ikke skal kjøpe. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hmmm.. åssen er det i forhold til det nye MSI kortet? ....Link.... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 The Inquirer har knipset et bilde av dette hovedkortet her: http://www.theinquirer.net/?article=20529 Skjermkortet i forgrunnen er et ATI Radeon X850XL. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) 5 x vifter som står på hovedkortet Har dårlig erfaring med de små viftene på hovedkortene. De har en tendens til og gi fra seg mye lyd! Endret 7. januar 2005 av Kronztad Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ubenektelig tøft, men det har noen haker jeg ikke liker, som tidligere sagt Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ser mange er bekymret for lyden av de små viftene. Har selv Abit Fatal1ty AA8XE Hovedkort for S775 I925XE. Alle viftene inkludert cpu vifta styre med uGuru programet til Abit. Dvs man styrer turtall trinløst etter en haug med temp målere. Hovedkortet er proppa med temp målere på alle tenkelige og utenkelige steder. Det er flere temp målere en det er vifter faktisk. Så når man bare sitter og surfer er det ikke mye lyd, skrur man på max under spilling hører man cpu vifta best, ikke rart med Prescott P4 Lenke til kommentar
HEE Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg synes det kortet så tøft ut! synd dette med sli tingen. vi for se. skal jo ha amd 64 en gang snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå