Howard Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Snart duket for Fatal1ty nForce4 fra ABIT ABIT har tidligere lansert et hovedkort i Fatal1ty-serien basert på Intel 925XE-brikkesettet. Nå er det snart klart for NVIDIA nForce4-modellen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 fett.. et der se jo tøft ut.... ekke så dumt det der! Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Ser at kortet bare har 1 16x pci-x. Betyr det at 2 kort i sli bare bruker båndbredden over den slotten, og at det da må være en fysisk kobling mellom kortene? Edit: Etter 10sek research ser jeg at kortene må ha en nvidia sli-connector, omtrent som på gode gamle voodoo2 bare inne i casen, ikke utafor. Ser derfor ut at det absolutt har mulighet for SLI, som seg hør og bør på et skikkelig gamerkort. Endret 5. januar 2005 av okvangar Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Litt rart at det ikke har SLI-muligheter da.. Siden det er rettet mot spillere mener jeg.. Ellers så det jo rimelig fett ut.. Edit: Eller har det SLI-mulighet? Endret 5. januar 2005 av Turbel Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det kommer nok etter hvert.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan ikke akkurat si jeg hopper i taket av dette kortet, nei uff:) Holder meg til ASUS og MSI.. når det kommer i posten engang. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det der er LGA775 kort. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper bare det ikke blir like vanskelig å få tak i som abit's k8t890 kort (var det AX8 det het). Burde vært mulighet for SLI siden det skal være for de mest harbarede gamerne... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Litt mye stasj, men ser unektelig råe ut disse abit korta, skulle vist litt mer om hva de har planer om fremmover. De er alltid så helsigens treige med lanseringer, skuller vert morrsomt og vite om det kom et NF9 på socket 939 med SLI osv....... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det der var bilde av LGA775 kortet, nForce4 modellen vil vi nok se snart. Når det gjelder SLi, kommer sikkert det og snart Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Edit: Eller har det SLI-mulighet? Det står i artikkelen at den har 1 PCI express 16x-slot, så med mindre det har kommet en ny og revolusjonerende måte å kjøre SLi med et skjermkort, så har det nok ikke SLi, nei Endret 5. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 5 vifter og det stygge lydkortet? Nei takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva er det som er over sporene til minnebrikkene(på bildet)? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det står i artikkelen at den har 1 PCI express 16x-slot, så med mindre det har kommet en ny og revolusjonerende måte å kjøre SLi med et skjermkort, så har det nok ikke SLi, nei Som jeg trodde.. Jeg har ingen erfaring med PCI-E selv, så okvangars innlegg fikk meg til å stusse litt.. altså kjøre to skjermkort i SLI, men bruke en PCI-E 16x i stedet for to 8x.. Du har vel i prinsippet samme båndbredden? Dette er noe jeg overhodet ikke har greie på, så skyt meg gjerne. Synes forøvrig det er latterlig å lansere et nf4-kort uten SLI-mulighet! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Synes forøvrig det er latterlig å lansere et nf4-kort uten SLI-mulighet! Enig. Selv om mange ikke vil bruke SLI, så er det likevel greit å ha muligheten. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva er det som er over sporene til minnebrikkene(på bildet)? Ram kjøler Ganske heftig kort, men det koster nok mer enn det smaker Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ram kjøler Jeg hadde mistanken, men jeg var veldig usikker. Jeg håper dat det er mulig å ta den av(for å sette inn minnebrikker). Mange takk TheDarkListener! Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette ser bra ut.. Har ventet på Nforce 4 på socket 939 fra ABIT. syns dem har vært litt trege i det siste, så holdt på å gå for et hovedkort fra en annen produsent, men har hatt et lass med gode erfaringer fra ABIT og ikke fullt så gode fra andre produsenter. Håper ikke det tar for lang tid før det er mulig å få kjøpt det da... Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper bare det ikke blir like vanskelig å få tak i som abit's k8t890 kort (var det AX8 det het). Burde vært mulighet for SLI siden det skal være for de mest harbarede gamerne... Er på jakt etter det AX8 kortet selv, da det har flere HDD muligheter enn AV8.. Har du fått tak i det? I tilfelle hvor? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå