brusno Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg lurer på om noen vet hvordan man helt kan deaktivere den gule linjen som ligger rett under adressefeltet i internett explorer. For det ser ut til at den blokkerer visse funksjoner på sider, selv om jeg har valgt at pop-up vinduer skal tillates i IE. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Så vidt jeg vet er ikke det mulig. Det eneste jeg kan anbefalle deg å gjøre er å bytte til Firefox. Endret 5. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
iacob Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Selv bruker jeg også Firefox men så vidt jeg vet kan du klikke på den linja og si i fra hvilke sider og funksjoner den skal godta når i det den blokker dem... Hva slags pop-ups er det egentlig du har så lyst på? Endret 5. januar 2005 av iacob Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Han snakker nok om enkelte DirectX plugins, og dette sperrer IE uten mulighet for å oppheve sperringen. Microsoft på sitt beste! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Lek deg med Avanserte instillinger for Sikkerhet i Verktøy -> Internett Instillinger. Virker som du kan fjerne noe av det der. Har ikke testet det selv. Men husk at det går ut over sikkerheten. @kd: Og når ble DirectX en del av IE? DirectX er MS sin "grafikkløsning". Endret 5. januar 2005 av TCi Lenke til kommentar
brusno Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Jepp, fant ut at man kan stille IE til å tillate mer enn hva det tillater som default. Fant det under verktøy-alternativ for internett- avansert, eller -sikkerhet. Det gjelder activeX og scripts. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå