Gå til innhold

Abit NF8 S754, Ukens Tilbud! Noe bra?

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God pris, for et ganske middelmådig kort. Abit har tapt seg gaske mye i det siste, i alle fall på AMD-siden. Abits siste skikkelig gode kort var NF7, og det de har kommet med i ettertid har ikke akkurat vært til å ro seg over fjorden for. Kan vel kanskje ha noe med at Oskar Wu forlot dem for DFI.

Men men, kan hende dette retter seg med deres nye nf4 fatality.

Uansett. Hvis du har planer om å klokke noe voldsomt, tror jeg at det ville vært lurt å kjøpe at annet kort. Såvidt meg bekjent har dette kortet maks 2,8v vdimm, så...

Har du ingen ekstreme klokkeplaner er nok dette et heilt greit kort. Prisen er jo uslåelig også ;)

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
God pris, for et ganske middelmådig kort. Abit har tapt seg gaske mye i det siste, i alle fall på AMD-siden. Abits siste skikkelig gode kort var NF7, og det de har kommet med i ettertid har ikke akkurat vært til å ro seg over fjorden for. Kan vel kanskje ha noe med at Oskar Wu forlot dem for DFI.

Men men, kan hende dette retter seg med deres nye nf4 fatality.

Uansett. Hvis du har planer om å klokke noe voldsomt, tror jeg at det ville vært lurt å kjøpe at annet kort. Såvidt meg bekjent har dette kortet maks 2,8v vdimm, så...

Har du ingen ekstreme klokkeplaner er nok dette et heilt greit kort. Prisen er jo uslåelig også  ;)

hah! Abit A8V er et kjempekort....eller var det A8V den het... :whistle:

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...