Gå til innhold

Abit NF8 S754, Ukens Tilbud! Noe bra?

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig vil jeg tro at NF8 er et glimrende kort til den prisen. Vurderer faktsik et NF8 og en Sempron 3100+ bare for å leke litt med :)

754 er jo kommet helt i skyggen av 939 så det er vanskelig å finne noe særlig informasjon om NF8 på andre sider enn Abit's

Lenke til kommentar
Socket 754 holder på å fases ut i disse dager, men for en som ikke spiller det aller nyeste og krever det beste, er dette kortet ypperlig. :)

Socket 754 lever i beste velgående og skal ikke fases ut på en god stund. Det at toppmodellene og nye, raskere CPU'er blir å finne på socket 939 framover betyr ikke det samme som at socket 754 fases ut.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Socket 754 holder på å fases ut i disse dager, men for en som ikke spiller det aller nyeste og krever det beste, er dette kortet ypperlig. :)

sludder...dette kortet og en 3700+ vil ta rotta på en 3500+ socket 939 GANSKE så greit, så det du sier der er BARE sprøyt!

Lenke til kommentar
sludder...dette kortet og en 3700+ vil ta rotta på en 3500+ socket 939 GANSKE så greit, så det du sier der er BARE sprøyt!

Må da være lov til å gjøre en aldri så liten tabbe her i forumet. Hvis du ble opprørt av det jeg skev, må jeg bare beklage det. :)

Lenke til kommentar

Må da være lov til å gjøre en aldri så liten tabbe her i forumet. Hvis du ble opprørt av det jeg skev, må jeg bare beklage det. :)

joda, men hvis man er usikker på noe, så sier man :

"Jeg tror nok bla bla, men rett meg hvis jeg tar feil"

tenk hvis jeg ikke svarte, så går gutten og kjøper S939 3200+ istedenfor en 3400+ S754, når det viser seg at sistnevnte er MYE raskere?

beklager at jeg ble litt sint :yes:

Lenke til kommentar
Ingen feil med Abit NF8 hk,billig og nForce3.man trenger ikke noe s-939 får og spille de siste spillene eller får mindre ytelse.jeg ville ha valgt s-754 og 64 3400 forann s-939 og 64 3500,fordi det yter litt mere. :thumbup:

Tviler på det etter winchester kom, men jeg er absolutt med på hva du mener, tenk og fått en 754 3400+ på 90 nanometer og klokket fletta av den :thumbup:

Lenke til kommentar
Ingen feil med Abit NF8 hk,billig og nForce3.man trenger ikke noe s-939 får og spille de siste spillene eller får mindre ytelse.jeg ville ha valgt s-754 og 64 3400 forann s-939 og 64 3500,fordi det yter litt mere.  :thumbup:

Tviler på det etter winchester kom, men jeg er absolutt med på hva du mener, tenk og fått en 754 3400+ på 90 nanometer og klokket fletta av den :thumbup:

Det er nok snakk om ytelsen på standardhastighet her, og der er socket 754 3400+ jevnt over raskere enn socket 939 3500+.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Ingen feil med Abit NF8 hk,billig og nForce3.man trenger ikke noe s-939 får og spille de siste spillene eller får mindre ytelse.jeg ville ha valgt s-754 og 64 3400 forann s-939 og 64 3500,fordi det yter litt mere.  :thumbup:

Det er nok snakk om ytelsen på standardhastighet her, og der er socket 754 3400+ jevnt over raskere enn socket 939 3500+.

du svarte klokken 13:37 :w00t:

Lenke til kommentar

Jo,kan hende du har litt rett her.den nye 3500 winchester er sikkert kald og en bra overklokker,men er ikke sikker på om ^Th0mas^ driver med slik..

Lenke til kommentar

Han var vel mest interessert i tanker og meninger om Abit NF8, ikke hvorvidt 3400+@754 er bedre eller dårligere...osv.

Personlig så synes jeg at det tilbudet på NF8 er så godt, at det ville nesten være for galt og ikke kjøpe det :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Han var vel mest interessert i tanker og meninger om Abit NF8, ikke hvorvidt 3400+@754 er bedre eller dårligere...osv.

Personlig så synes jeg at det tilbudet på NF8 er så godt, at det ville nesten være for galt og ikke kjøpe det :)

enig...kongekort....den og 3400+ ville jeg kjøpt i dag

Lenke til kommentar
Personlig vil jeg tro at NF8 er et glimrende kort til den prisen. Vurderer faktsik et NF8 og en Sempron 3100+ bare for å leke litt med :)

rike tulling

I den grad det å ha en interesse for hardware samt ha 1500 kroner til overs på kontoen kvalifiserer til betegnelsen " rik tulling", fornærmet du nettopp en god del mennesker her på forumet.... :D

Lenke til kommentar

rike tulling

I den grad det å ha en interesse for hardware samt ha 1500 kroner til overs på kontoen kvalifiserer til betegnelsen " rik tulling", fornærmet du nettopp en god del mennesker her på forumet.... :D

ok da sorry jeg er bare litt sur fordi pcen min suger og jeg tjener 1000 kr i måneden :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...