TST Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Slakten og salgstallet satt mot hverandre gjorde Driv3r til et av fjorårets verste spill som alle likevel kjøpte. Mange trodde en tid at PC-versjonen var kansellert, men nå har Atari gitt oss en dato. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Får håpe at PC-versjonen blir mye bedre. At de har tatt hintet og forbedret produktet sitt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Driv3r å pc. Hm korleis kommer dette til å gå. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 dei burde hatt tid til å få fiksa på ein del av det som var dårleg med driver til konsoll no, så vi får håpe at dei har klart å lage eit godt spel. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 får det multiplayer tror jeg faktisk det kan bli noe for meg, jeg synes faktisk freeride i driver3(teste på en ps2) var litt artig...i ca 5 min...men med flere menneskestyre bilder kan det bli litt morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg