Iminzilion Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei har nå fått opp x-win og enleghentment i lfs`en som jeg har holdt på med nå i 2-3 uker. Har nå innstalert xmms,gimp og apache. Har nettopp toge det første screenshoot :wink: Jeg kaller det Norma-Linux Hva mener dere? Har dere brukt lfs? har dere screenshoot av det? Foresten her er min: http://www.atlantiscrew.net/pics/screen.jpg Den er ikke klar enda, har ikke innstalert alt. Men hva synest dere om Norma? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei! Har hørt mykje bra om LFS men,har ikkje fått prøvd det sjølv endå.. Er vel kanskje litt vanskelig å seie kva eg synest om Norma bare ut i fra eit screenshot.. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 vet det er vanskeligt... men jeg synest det ser kult ut uanzett, har fått utroleg god respons av folk som har prøvd det hos meg :wink: Utroleg spendenes prosjekt. Lære mye om linux. Trenger ikke rare kunnskapene heller. Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Joda, LFS er veldig morro og lærerikt, men bruksmessig er det litt for tungvindt. I å med at alt må takest fra source... Kan bli litt slitsomt i lengden... Derfor bruker jeg Debian.. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 08:39, oskar1 skrev:Joda, LFS er veldig morro og lærerikt, men bruksmessig er det litt for tungvindt. I å med at alt må takest fra source... Kan bli litt slitsomt i lengden...Derfor bruker jeg Debian.. Slapp du er da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå