Cyrus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Tomshardware har testet den nye ENORME kjøleren til Asus. Hele testen kan du lese her: Asus' Big, Bad StarIce Cooler Edt. Fjerna bilde Endret 5. januar 2005 av Cyrus Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Enorm kjøler med noe dårlig ytelse synes jeg... Morsomt design derimot Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ikke noe spessielt lurt å linke bilder direkte til toms... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ikke noe spessielt lurt å linke bilderdirekte til toms... å? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Bildet har en "tendens" til og plutselig bli en hammer logoen til tomshardware Edit: trykk F5 og se selv... Endret 5. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Stilig :o) /Cyrus Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Enorm kjøler med noe dårlig ytelse synes jeg... Morsomt design derimot har du prøvd den :!: det står i tomshardware.com "What we did find positive were the numerous fan control options that Asus offers with this cooler" de har jo ikke testet på flere vifter da som de sier, kan jo bli bedre kjøling da!! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei, ikke testet den selv. Men den blir slått av en boxed kjøler, og det lover ikke alltid bra, selv om Intel sine er ok. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Nei det er ingen bra kjøler, men for casemoddere så er den jo meget stilig da... Ser for meg et kabinett med 2 pcer inni, og med cpuvifta stikkende ut på hver side som jetmotorer. "The Jumbo Jet Mod" :!: /Cyrus Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Den kjøleren er ikke akkurat stilig da, heller stygg spør du meg. Også er den dårlig i tilegg. Kan bare ta av hele møkka som står på og beholde kobber/heatpipe klossen. Og så lage trakt og putte egen vifte på den. Lenke til kommentar
CDG Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Den kjøleren er ikke akkurat stilig da, heller stygg spør du meg. Også er den dårlig i tillegg. Kan bare ta av hele møkka som står på og beholde kobber/heatpipe klossen. Og så lage trakt og putte egen vifte på den. Jeg tror ikke det "designet" er noe å satse på uansett. Bedre å kjøpe en annen kjøleribbe å hive på valgfri vifte alt etter hørsel og toleranse Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kanskje litt OT, men det er i vertfall ikke noe tvil om at det er Thermaltake(eller en av Thermaltakes underleverandører) som har produsert den... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 *legger merke til at den kommer til å stikke ut av kabinettet i bakkant.* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 STOR, stygg kjøler som kjøler dårlig. Dårlig av Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå