Gå til innhold

Oppløsning skjermen v3 ?

Anbefalte innlegg

Amobil har nå gjort om til at oppløsning er 240x320 men det kan da ikke stemme? Hvis jeg legger inn et bildet i 240x320 og ber om å få den sentrert på skjermen, men ikke strukket får jeg en grå stripe på begge sidene. Tar jeg derimot et bilde på 176x220 og ber om det samme dekker det hele skjermen.

Har også en v620 her som skal ha samme oppløsning og fargedybde, og det virker tydelig som v3 skjermen kun er fysisk større uten at det går på oppløsning. Klart dette er kanskje uansett vanskelig å se med det blotte øye

OFF topic:

Har hørt at det skal være mulig å filme video snutter med mobilen, klarer det på min v620 der det gjøres i menyen der videoene ligger men noen som kan forklare hvordan her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Motorola har heller ikke glemt kamera. Kameraet er elegant integrert over den eksterne skjermen. Med dette kan du ta stillbilder i VGA-oppløsning, altså 640 x 480 piksler. Du kan også zoome inn 4x digitalt. Modellen kan også ta opp videosnutter.

Igjen i fra samme artikkel som sa at oppløsningen var 240x320. Greit motorola var lite samarbeidsvillige her i norge, men det må da være måte på dårlig kontroll av kilder av amobil denne gangen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...