Kannath Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Som flere av dere sikkert har sett har it avisen kåret whitebox til månedens vinner. Lurer derfor på pga alle klagene på leveringstid o.l hva dere tror om det. Har de blitt bedre på leveringstid? Har it avisen ikke tatt hensyn til at det tar lang tid? Har it avisen kjøpt en pc med dyre oppgraderinger? Har de sagt at de ringer fra it avisen så whitebox har brukt kortere tid? Tenkte dere kanskje ville komme med deres synspunkt på dette. Personlig så tror jeg de ikke har tatt hensyn til lang tid, dvs de har aldri bestilt pcn men de har bare sett på speccsa. Mener å huske at dette var det de sa engang men synes ikke den burde vinne hvis den har lang leveringstid. og... Har tiden forbedret seg? Må kjøpe en ny laptop til høsten, håper de har lave priser og at de faktisk leverer da. Hater denne HP COmpaq nx9020 driten =) Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Som flere av dere sikkert har sett har it avisen kåret whitebox til månedens vinner. Lurer derfor på pga alle klagene på leveringstid o.l hva dere tror om det. Har de blitt bedre på leveringstid? Har it avisen ikke tatt hensyn til at det tar lang tid? Har it avisen kjøpt en pc med dyre oppgraderinger? Har de sagt at de ringer fra it avisen så whitebox har brukt kortere tid? Tenkte dere kanskje ville komme med deres synspunkt på dette. Personlig så tror jeg de ikke har tatt hensyn til lang tid, dvs de har aldri bestilt pcn men de har bare sett på speccsa. Mener å huske at dette var det de sa engang men synes ikke den burde vinne hvis den har lang leveringstid. og... Har tiden forbedret seg? Må kjøpe en ny laptop til høsten, håper de har lave priser og at de faktisk leverer da. Hater denne HP COmpaq nx9020 driten =) Hvilken pc har de testet? CL56, CL50, CL5? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1303914 Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Som flere av dere sikkert har sett har it avisen kåret whitebox til månedens vinner. Lurer derfor på pga alle klagene på leveringstid o.l hva dere tror om det. Har de blitt bedre på leveringstid? Har it avisen ikke tatt hensyn til at det tar lang tid? Har it avisen kjøpt en pc med dyre oppgraderinger? Har de sagt at de ringer fra it avisen så whitebox har brukt kortere tid? Tenkte dere kanskje ville komme med deres synspunkt på dette. Personlig så tror jeg de ikke har tatt hensyn til lang tid, dvs de har aldri bestilt pcn men de har bare sett på speccsa. Mener å huske at dette var det de sa engang men synes ikke den burde vinne hvis den har lang leveringstid. og... Har tiden forbedret seg? Må kjøpe en ny laptop til høsten, håper de har lave priser og at de faktisk leverer da. Hater denne HP COmpaq nx9020 driten =) Itavisen tar desverre ikke opp leveringstid eller support i testen. De prøver heller ikke fysisk maskinene, de dømmer etter spesifikasjoner og bilder Kanskje noen burde sende et tips til Itavisen og vise de hva de egentlig anbefaler når de setter whitebox øverst på lista. Et useriøst firma med elendig support og respektløs behanling av kundene sine sier mine meninger og erfaringer Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg synes personlig det virker rart at de ikke tester leveringstid o.l Når de bare ser på spesifikasjonene så er det jo ikke sikkert at det er det beste kjøpet hvis det tar så evig lang tid! Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg synes personlig det virker rart at de ikke tester leveringstid o.l Når de bare ser på spesifikasjonene så er det jo ikke sikkert at det er det beste kjøpet hvis det tar så evig lang tid! Enig Og så har whitebox-ene en tendens til å ryke oftere enn Acer, IMB, Toshiba osv Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nå har vel heller ikke IT-avisen rykte på seg for å være den aller beste/mest seriøse blandt norske nettaviser. Selv om de kanskje liker å tro det selv... Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er egentlig bare på it avisen jeg og hw da seff Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er egentlig bare på it avisen jeg og hw da seff Samme her Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hvis de bare ser på bildene og specs, og ikke tester maskinene fysisk selv når de skal skrive artikler som innebærer tester, vel, da kan man trygt si at det er alt annet enn seriøst. Kanskje vi skal la det nye ordtaket "Jeg har testet den selv!" være trend i 2005 for når vi har sett noe på ett bilde.. Jeg begynner, hey.. noen som har sett planeten mars? jeg har testet den selv! Karmacom Endret 14. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
nøff Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg føler meg nesten forpliktet til å kommentere dette. Bestilte en 1557 fra Whitebox med standard konfigurasjoner før jul, til tross for advarsler fra dette forumet. Leveringstiden var noe i overkant av vanlig, men fikk den etter ca. 14 dager. Jeg klarte også å herpe BIOS-en ved å oppdatere til nyeste på Aopen sine hjemmesider (ikke gjør dette!). Whitebox var raske med å svare på mail og har vært veldig behjelpelige. Kjenner meg med andre ord ikke igjen i det som står i forumet fra før. Det er mulig de som bestilte i begynnelsen av desember har opplevd noe kaotiske tilstander grunnet desembertilbudet, men dette var rettet opp da jeg bestilte. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Itavisen kan ikke få æren for å være så seriøs som de selv vil ha det til. Alle testene deres må nesten ta med en overdose av en klype salt. Så selv er jeg ikke overaska, men egentlig er ikke Whitebox pcn så ille heller... Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg føler meg nesten forpliktet til å kommentere dette. Bestilte en 1557 fra Whitebox med standard konfigurasjoner før jul, til tross for advarsler fra dette forumet. Leveringstiden var noe i overkant av vanlig, men fikk den etter ca. 14 dager. Jeg klarte også å herpe BIOS-en ved å oppdatere til nyeste på Aopen sine hjemmesider (ikke gjør dette!). Whitebox var raske med å svare på mail og har vært veldig behjelpelige. Kjenner meg med andre ord ikke igjen i det som står i forumet fra før. Det er mulig de som bestilte i begynnelsen av desember har opplevd noe kaotiske tilstander grunnet desembertilbudet, men dette var rettet opp da jeg bestilte. Takk, da er det ikke bare jeg som har klart å gjøre dette Lenke til kommentar
micromidas Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kjøpte cl1557 fra whitebox og fikk den etter 5 dager. Min røyk også biosen på etter flashing og de har vært behjelpelige selv om ting kan ta litt tid. Måtte vente på nytt hovedkort. Litt vanskelig å komme igjennom på telefon, svar på mail osv.. Er ferdig på rep nå og på vei. Har også en del venner med gode erfaringer.. I andre forum har det vært snakk om at whitebox folka er svindlere og div. Tror bare det er et lite firma som har fått litt for mye å gjøre. Mange som blir litt ekstra hissige når elsklingen ikke kom den dagen de trodde. Hvis du trenger pcen på 2 dager så ikke bestill fra whitebox. -Venter gjerne noen dager ekstra for 2000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå