Joachim_F Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nå har Microsoft offisielt kunngjort Age of Empires III, og har samtidig lansert noen skjermbilder. Og hvilke skjermbilder! Les artikkelen her Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 for å si det sånn. fyy faen så fint det ser ut. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette så virkelig fantastisk ut Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei. Dette spillet blir lagt til ønskelista for 2005 Dette overgår mange av strategi-spillene idag Mvh Birger Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 enigen med deg Birger_Nord. Kommer garantert til å kjøpe spillet. Det så rett å slett helt fantastisk ut. Gleder meg ass Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Når blir HÆRLIGHETEN releaset? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Release blir i følge Ensemble andre halvdel av 2005. Utrolig detaljert, men er redd for at dette vil gå på bekostning av de store slagene vi husker fra Age of Kings. Virker som om det blir lagt opp til mindre treffninger og mer strategi. Kanskje ikke en dårlig ting... Endret 5. januar 2005 av Desdichado Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det noen annen enn meg som tenker..hjelp! Pga: Så bra grafikk vil sikkert skape problemer for hakkefritt multiplayer. Når jeg spilte AOE2 for første gang på multiplayer, LAN 10 Mbit, så tok det 7 timer, og hver gang 600 enheter kom på samme skjerm ble det så hakkete at nettet sprakk, og vi måtte loade MP gamet vårt sikkert 50 ganger før vi var ferdig... Kan se for meg noe lignende her, grafikk er ikke alt, gameplay er alt!!! La oss håpe Ensemble tror på dette også.... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 disse bildene viser mer stemmning enn hva noen av de tidligere AOE spillene har kunnet by på. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette ser ikke annet enn fantastisk flott ut. Dersom spillbarheten er god, aner jeg tidenes RTS-spill. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Må ha det, bare må ha det! Endret 5. januar 2005 av Pusur1993 Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Må bare si at dette ser helt nydelig ut. Bare se på vannet! Men så var det jo systemkravene, noen som vet noe om dem? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ser meget meget bra ut ja. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Men så var det jo systemkravene, noen som vet noe om dem? Skjønner ikke hvorfor alle er så opphengt i systemkravene, de klarer jo å kjøre det på dagens maskinvare og innen spillet kommer (høsten 05) så har de fikset ytelsen betraktlig i forhold til maskinvare... Tror ikke du skal bekymre deg altfor mye om kravene... Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Håpar spelbarheten er like god som grafikken. Er det tilfellet vil i få tidenes RTS, som alexf sa. No er AoE3 det spelet eg gledar meg mest til! Endret 5. januar 2005 av Brighto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg