astensland Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Tenkte å kjøpe meg en AMD64 3500+ cpu. Ser at den er i 2 modeller, en med "Winchester" kjerne og en med "Newcastle" kjerne. Såvidt jeg vet er "Newcastle" kjernen den første som kom, og den som de fleste har, mens "Winchester" er den nye kjernen. Noen som vet om det har vært noen problemer med denne nye kjernen?? Er det ytelses forskjell på de 2?? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ville gått for Winchester. Denne er nyere, går kaldere å klokker stort sett bedre. Har prøvd begge deler selv. Hvis du ikke skal overklokke, så er det stort sett ett fett hva du velger. Lenke til kommentar
astensland Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Har egentlig ikke tenkt å overklokke, men det er vel altids greiest med den cpu'en som kjører kaldest? Så bare at Komplett ikke hadde "Winchester" kjernen i sitt sortiment, og det var derfor jeg lurte på om det var noen kjennte issues med den eller noe. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Anbefaler at du tar en titt på denne testen hos Xbitlabs. Her måler de Winchester og Newcastle opp mot hverandre på de fleste områder Lenke til kommentar
astensland Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Anbefaler at du tar en titt på denne testen hos Xbitlabs. Her måler de Winchester og Newcastle opp mot hverandre på de fleste områder Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå