melli123 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det bare meg eller hender det ofte for dere også at dere går inn på he.no istedenfor hw.no? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ehh... Nei. Meningsløs og dum post. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 nei det er nok bare deg det gitt! syke, syke mann! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er egenlig irritert på irriterende dårlige topicer. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 jaja, jeg vet jo at det er en meningsløs post, men siden jeg var nyskjerrig, så mente jeg dette stedet var det beste, siden dette er off topic. Det står jo: SøppelUsmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv. men beklager hvis det var helt på jorde... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 JA VgaR! Du ekke alene!!!.. tror det må være et problem som er utbredt stort sett i Sandefjordområdet. alright!.. ekke noe meningsløs post det her!.. denne posten burde fått "sticky" status i tilbakemeldinger forumet Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har hendt, er ikke irritert.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 JA VgaR! Du ekke alene!!!.. tror det må være et problem som er utbredt stort sett i Sandefjordområdet. alright!.. ekke noe meningsløs post det her!.. denne posten burde fått "sticky" status i tilbakemeldinger forumet ja, sticky hadde ikke vært så dumt...hehe Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Skjedd 2-3 ganger mener jeg.. Men aldri så langt at siden fikk laste ferdig.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Høh, aldri skjedd, uansett har jeg www.hw.no som hjemmeside.. Aldri skrevet feil faktisk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) LOL, irriterende thread. Steng plz. Endret 5. januar 2005 av sosohal Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei, har ikke hendt som jeg kan huske. Det som derimot irriterer meg, er at denne posten. Den viser også at moderator-mangelen er stor. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hva er he.no? Vil ikke gå inn på den om det ikke er helt nødvendig Må ikke slite ut adresselinja til Operaen min. Den begynner å bli tynn allerede. Endret 5. januar 2005 av svamp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei, har ikke hendt som jeg kan huske. Det som derimot irriterer meg, er at denne posten. Den viser også at moderator-mangelen er stor. Eller bare at moderatorene også er mennesker og kan ikke harve over alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg