Gå til innhold

Mx510 vs Razer Diamondback Chameleon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv mx 510, og har bare gode ting å si om den

Den er helt klart den beste musa til under 400 kr :)

Razer-en du nevnte koster jo over 500 kr. Sikkert på at du ikke heller kjøper en mx 1000? koster under 600 kr:) Har den på den stasjonære pc-en min.. Kongemus. Like god ytelse som mx 510, tross å være trådløs!

Endret av sebbern
Lenke til kommentar
Spar til mx1000.

men av dei to, mx510.

Hvorfor skal han spare til noe som er dårligere en begge de som er nevnt?

Og av de to er Razer DiamondBack klart best.

Prøvd MX1000? Vet en del gamere er skeptiske til trådløst, det var jeg også inntil jeg kjøpte denne(var borti en dårlig engang). Var faktisk ganske fanatisk MSIE4 tilhenger helt til knappene begynte å svikte. Det går forresten en egen tråd her på forumet med folk som har problemer med Razer, virker som om selve musen kanskje ikke holder samme standard som teknologien.

Som en annen over her sier er mx1000 utrolig responsiv, bra å holde i og gir en god kvalitetsfølelse. Vet dog ikke om jeg vil stikke ut halsen og anbefale trådløst til hardcore gamere.

en test:

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10844

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Razer DB er jo best...

Å? Om du liker en mus eller ikke er veldig subjektivt. Selv bruker jeg MX510, fordi den er mer enn rask nok, god vekt og ikke minst tilnærmet perfekt passform (ihvertfall i forhold til min hånd). Har prøvd Razer DB også, men til mine hender, så var utformingen langt fra god nok. Razer kan riktignok skryte av sin meget høye oppløsning på 1600DPI, mens MX510 kun har 800. Men når vi kommer opp i så høy oppløsning som 800DPI og over, så har øynene våre store vanskeligheter med å merke noen forskjell. Jeg sier selvsagt ikke at ingen klarer det (måtte bare understreke dette slik at ingen beskylder meg for å komme med bombastiske uttalelser),men flertallet gjør nok ikke det. Jeg gjør ihvertfall ikke og jeg har heller ikke møtt noen som med hånda på hjertet kan si at de merker forskjell hva reaksjon anngår.

EDIT: La til noen småtting

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Razer er jo best på papiret, men selv synes jeg datamuser er en personelig sak!

For meg er det like viktig at den sitter godt i handen som at den er 0,0000001 sek raskere.

Har du noen venner med disse musene? Dra til de og ta et par runder skyting, så finner du din favoritt;)

edit: støtter TJ's post som kom samtidig som min;)

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...