Howard Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bedre notebook-lyd fra Creative Er du lei av den elendige lyden fra de innebygde høyttalerne i bærbare PC-er? Creative lanserer nå en egnet høyttalerløsning. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Innovativt, det skal de iallefall ja! Endret 5. januar 2005 av Caliber Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Får et par MEGET bra Hodetelefoner for den prisen Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg syns det der var utrolig rått. Har faktisk gått og tenkt at det der må jo noen lage snart. Men jeg spekulerer på om de sender lyden også gjennom USB, eller om man må bruke stereokabel i tillegg... Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis jeg ikke husker helt feil er dette nummer 2 i rekken fra Creative i dette settet. Får strøm og lydsignaler fra USB.. Tenk når alt går på USB, hvor man bare har en skjermkabel, strøm og en bøtte USB kabler for tilkoblingene sine. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis jeg ikke husker helt feil er dette nummer 2 i rekken fra Creative i dette settet. Får strøm og lydsignaler fra USB.. Du tenker på Travelsound 200, eller? For den får nemlig verken strøm eller lyd fra USB... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 For en klump. Jeg ofrer heller litt lydkvalitet for å slippe å bære med meg den dingsen. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen burde heller finne på noe a'la MXM, men bare for lyd. Liker ikke tanken å ha dobbelt opp av ting på en bærbar... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 For en klump. Jeg ofrer heller litt lydkvalitet for å slippe å bære med meg den dingsen. Hadde du hatt like dårlig lyd som i de innebygde høyttalerne på laptop'en min, ville du nok tenkt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå