thomassit0 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 den reagerer noenganger veldig tregt og igår måtte jeg trykke mye hardere enn normalt for at den skulle reagere. virker som det kommer og går litt. noen tips? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) og noen ganger når jeg trykker til siden så tar den det som et trykk inn enda jeg ikke kjenner noe "klikk" som jeg pleier. noen andre her som har merket noe liknende ? er utrolig irriterende til tider... vil en sprayboks med trykkluft hjelpe tror dere ? Endret 5. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Min også har litt tendenser til dette dessverre, men aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Samme skjer kos meg, Men det virker ikke som om det er joystikken som er problemet, men firmwaren. For hvis jeg tar joystikken til venstre og skal "Skriv ny" menyen kommer opp, hvis jeg da trykken den inn og velger ny sms så blir velg ikonet "trykt inn" men jeg kommer ikke inn. Jeg må trykke en gang til for at tekst editoren skal komme opp. Det riktig nok ikke hele tiden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 ja det er noen sånne tendenser hos meg og.. noen ganger funker den perfekt, men i det siste er den sinnsykt hard til å reagere på oppover.. må trykke skikkelig hardt !! ingen som vet noe ? kanskje jeg bør levere den til reparasjon. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 noe som også er jevla irriterende er når jeg trykker forsiktik oppover, til siden eller ned også tar den det som et trykk inn.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 dessverre er dette nok et noe normalt problem på K700i såvidt jeg vet. Vet selv ikke hvor problemet kan være, rett og slett slark i joysticken eller FW... Kjipt- Lenke til kommentar
alfalf Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er et normalt problem ja.. Bare å klage det, garantien må da dekke dette. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Var sånn på min også, men da tok jeg bare en tannpirker og pirket nedimellom joysticken for det var den sorte tapen som holder skjermen på plass som hadde hektet seg til joysticken... Ivhertfall etter jeg hadde pirket litt nedi der, så funka den fint igjen! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 er sånn hos meg også nå (k700). Hadde problemet med en t610 før, da var det støv som var issuet. Fikk åpna den, og blåst den rein, da funka den. Men blir dessverre alt for lett støv i det greiene her. Fått et par prikker på displayet også nå, veldig irriterende altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå