triklo Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg sliter med spill i XP, fordi jeg ikke får til å kjøre med mer en 60 Hz. Jeg hadde en gang et program hvor jeg manuelt kunne sette frekvensen på skjermen i forskjellige oppløsninger, men nå er det dessverer slettet, og linken jeg brukte da virker ikke lenger nå. Så er det noen som vet om hvor jeg kan finne et slikt program? [ Denne Melding var redigert av: triklo på 2002-06-10 08:33 ] Lenke til kommentar
viking99 Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Søk etter rivatuner... har en fix som gjør at skjermen kjører max herz på heltid. Lenke til kommentar
triklo Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 OK, men er det noen som har noe mer eksakt? Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Bruk refreshlock, du kan hente den her: http://www.pagehosting.co.uk/rl/ Den funker med den nyere serien nvidia drivere, noe som flere andre refresh rate fix programmer ikke gjør.. Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 søk på powerstrip +download Er ikke veldig vanskelig.... Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 gjør ikke "optimal" i refreshrate settings i nvidia-options at skjermkortet kjører max refreshrates på skjermen til en hver tid da? Hvis ikke brukte jeg en stund GeforceTweaker, og der kunne man stille på det meste Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Nei desverre Viper ikke Windows XP.... Derfor trengs programmer som Refreshlock, jeg har prøvd en del for å si det mildt og det er det beste som jeg har funnet iallefall.. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei! Last ned Detonate! Den setter Hz på MAX i alle oppløsningene.Det bruker jeg. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Bruk Nveiw. Nvidas offisielle program for å sette det til max. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Last ned denne patchen fra denne siden http://www.voodoofiles.com/6814 Den støtter de nyeste nvidia driverne 28.32 og still den på det høyeste du VET skjermen tåler! Viktig at du er sikker på det ellers så funker ikke skjermen og du må reinstallere drivere og alt. Funker VELDIG bra! Bruker den selv og CS har 100 hz hos meg + at man kan ha på VSYNC når man bruker denne patchen ( Kan det sikkert med andre patcher og ) Lenke til kommentar
LN-FOG Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei! Både "refreshlock" og "nvidia refresh rate fix mkII v. 1.12" medføre BSOD (Blue Screen Of Death" i visse situasjoner hos meg. Har GF4-ti4600. Noenn andre forlsag på programmer som fikser denne nøtta ? (har og prøvd "multires", funker forsåvidt bra, men er ikke 100 % fornøyd med den.. Freddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå