xadox Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ko over denne artikelen http://amobil.no/art.php?artikkelid=12460 liker min e700 kjempegodt så hvorfor ikke kjøpe etterfølgeren? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja hvorfor ikke? Selv sier jeg "tja..." Har så smått fått sansen for dette fyrstikkeske-skyve-opp-designet på D500. Syns E700 var skikkelig fin utseendemessig da den kom, men nå imponerer den meg ikke noe spesielt lenger. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 liker min e700 kjempegodt så hvorfor ikke kjøpe etterfølgeren? Forandringer... D500 er mye mer spennende, liker også det skyvetastaturet som Walter sa! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 D500 virker som den ultimate telefon.... MEN det er ikke minnekort på den.... Man får aldri i pose og sekk tydeligvis.... Siden den mangler minnekort, er den uaktuell for meg... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ko over denne artikelen http://amobil.no/art.php?artikkelid=12460 liker min e700 kjempegodt så hvorfor ikke kjøpe etterfølgeren? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bra kamera, men samsung vil ikke putte minnekort i mobilene. Når skjønner de at de må det da? OLED skjerm er vel ikke av beste kvalitet, men den ytre skjermen blir ikke brukt så mye. Ellers er det en bra telefon, men jeg syns fortsatt at de som venter på D500 (ikke meg) kan vente. Ville heller valgt D500 Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Litt synd for de som skriker etter minnekort at P730 ikke kom til Norge. Den mangler Bluetooth, men har minnekort istedet, og er klapp telefon. Norge har desverre mindre utvalg fra flere merker enn andre større land. Skjønner jo hvorfor, men synd likevel. -Heiper- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå