salah Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Heisann! Jeg er en SKIKKELIG Tunnel Trance Force-fan, og har de fleste av deres sanger/mixer! Og jeg er veldig inspirert til å lage sånne sanger selv, og har lyst til å prøve å få til noe. Har noen tips til hva slags programmer disse DJ'ene bruker? De bruker PCer til å lage de sangene tror jeg. Selvsagt veit jeg at jeg ikke vil klare å lage en sang som kan måle seg med sangene til Dj Doboy, Tunnel Trance Force-sangene o.l., men det hadde vært gøy å prøvd å få til noe når jeg kjeder meg foran dataen! Jeg takker for svar! Lenke til kommentar
irneh Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 FL Studio 5 - www.flstudio.com Cubase SX 3 - www.steinberg.net Reason 3 - www.propellerheads.se Ableton Live 4 - www.ableton.com www.kvr-vst.com www.waves.com www.native-instruments.com Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 FL Studio 5 - www.flstudio.comCubase SX 3 - www.steinberg.net Reason 3 - www.propellerheads.se Ableton Live 4 - www.ableton.com www.kvr-vst.com www.waves.com www.native-instruments.com Yes, takker Er disse programmene vanskelige å lære seg? Mvh pavlion Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 FL Studio er ikke så alt for vanskelig å lære seg, anbefaler at du starter der. Lenke til kommentar
irneh Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 FL Studio er nok det letteste å lære seg, men når du først kan den, så er Reason også ganske lett. Du forstår mer av Cubase når du har lært deg Reason. Vet ingenting om Live, men det skal visstnok være bra i følge Music Tech Mag. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg starta med flstudio. Det var mest fordi jeg ikke har midi keyboard da(kan spille med tastatur i flstudio), men det er lett og lære og gøy når du får det til Last ned demo'n, det er fullversjonen bare med begrensning på lagring, men kan exportere til mp3, wav osv Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 FL Studio 5 - www.flstudio.comCubase SX 3 - www.steinberg.net Reason 3 - www.propellerheads.se Ableton Live 4 - www.ableton.com www.kvr-vst.com www.waves.com www.native-instruments.com Yes, takker Er disse programmene vanskelige å lære seg? Mvh pavlion Cubase er veldig avansert, uten hjelp kommer du INGEN vei med det...bare spør meg Prøv og kom i kontakt med andre produsenter, enten gjennom folk du kjenner fra før eller via nettet -> trance.nu f. eks......de kan i det minste gi deg assistanse. Best er det om du møter noen "face 2 face". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå