ASDASDKL2131 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du har hvertfall riktig på den siste der. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er absolutt ikke redd for å bli "eid" av jenter. De kan være like gode, ja til og med bedre enn meg de, uten at det plager meg. Kjenner kun ei jente som spiller CS. Hun gjør det som regel på LAN med gutter fra vennekretsen sin. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det er drit artig at jenter spiller cs. Om jeg blir eid av de, er det jo bare morsomt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jenter som spiller CS er nok i de sexuelle fantasiene til alle CS freaker. Men det er nok med fantasiene. (ja vet om artikkelen) Men det er vel ca 98% gutter som spiller CS. For jenter liker mer spill med handling. Og let's face it. CS mangler litt på den biten. Skyt, vinn, skyt og dø...Ikke akkuratt en plot tvister. Jeg blir forsåvidt eigt av alt og alle....så skammen over å tape mot en jente er ikke stor. Er for likestilling. Jenter kan frage meg like mye som gutter kan. Lenke til kommentar
munky Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bola spiller cs ahahahahahhahahhahahahahah Jeg vil bli eid av en jente i cs, kult med jenter som spiller cs! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg kjenner en jente som spiller litt cs! Jeg synes det er t00ft med jenter som spiller cs! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Haha @ seksuelle fantasier. Ikke hvis man illustrerer utseendet for seg selv: - "Innover" pupper (nesten). - Skallete ... Ok, jeg stopper nå, meningen var ikke å pine meg selv. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Artikkel i VG Uææææ! Faen de har pupper jo Hvor!!!. De der er som plukka høner. Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg blir forsåvidt eigt av alt og alle....så skammen over å tape mot en jente er ikke stor. Er for likestilling. Jenter kan frage meg like mye som gutter kan. Likestilling er jeg også for Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Haha @ seksuelle fantasier.Ikke hvis man illustrerer utseendet for seg selv: - "Innover" pupper (nesten). - Skallete ... Har du ikke sett at jenter vrikker på rompa i cs? Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det plager meg ikke å tenke på at jenter eier meg i CS. Det har skjedd. Men dersom jeg fant ut at noen hadde trent opp en apekatt til å spille CS, og at den apekatten eide meg, da hadde jeg lagt opp. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hva om jeg sa at jeg har gjort nettopp dette? Apekatten rømte nylig så jeg har egentlig ikke noe bevis men... Jeg har forresten spilt mot en del jenter i CS i min tid. Til og med PCW, hehe. Ble nesten litt skremt de første to-tre rundene vi spilte på nuke. Ble fullstendig eid i pistolrunden og runden etter. Tok seg opp litt etter litt og til slutt var vi ganske overlegne. Hva het de igjen... Twisted Chicks eller noe? Husker ikke helt. Endret 6. januar 2005 av CAT-scan Lenke til kommentar
P-TeCk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 er alltid koselig med jenter som spiller, kjenner selv noen som spiller en del som faktisk eige meg av og til.Men og hva så? folk er forsjellige. Pluss de pleie somregel å være koseligere å snakke med og skriker ikke: NOOOOB. CHEATER. CAMPER ca hver 5min enig med deg ass påsan. Lenke til kommentar
P-TeCk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 dama spiller cs Spiller dere CS på date? hehe neida Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jenter kan faktisk være veldig skillet i cs, du har flere på catch gamer jenter er kos Lenke til kommentar
Jibber Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 join channel #spandexboyz (clan channelene vår) der er det mange cs-jenter! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg kjenner kun en jente som spiller CS. Vet ikke om hun er god da Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sister'n på 23 spiller cs .. Trodde jeg skulle daue da ho hylte ut "Laaaagg" engang.. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Admin på Badass er jente... Hun kaller seg Katja Lenke til kommentar
Heart_Less Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Hva om jeg sa at jeg har gjort nettopp dette? Apekatten rømte nylig så jeg har egentlig ikke noe bevis men... Jeg har forresten spilt mot en del jenter i CS i min tid. Til og med PCW, hehe. Ble nesten litt skremt de første to-tre rundene vi spilte på nuke. Ble fullstendig eid i pistolrunden og runden etter. Tok seg opp litt etter litt og til slutt var vi ganske overlegne. Hva het de igjen... Twisted Chicks eller noe? Husker ikke helt. Det stemmer Husker den godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå