Gå til innhold

Jenter som spiller CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter som spiller CS er nok i de sexuelle fantasiene til alle CS freaker. Men det er nok med fantasiene. (ja vet om artikkelen) Men det er vel ca 98% gutter som spiller CS. For jenter liker mer spill med handling. Og let's face it. CS mangler litt på den biten. Skyt, vinn, skyt og dø...Ikke akkuratt en plot tvister.

Jeg blir forsåvidt eigt av alt og alle....så skammen over å tape mot en jente er ikke stor. Er for likestilling. Jenter kan frage meg like mye som gutter kan.

Lenke til kommentar

Hva om jeg sa at jeg har gjort nettopp dette? Apekatten rømte nylig så jeg har egentlig ikke noe bevis men...

Jeg har forresten spilt mot en del jenter i CS i min tid. Til og med PCW, hehe. Ble nesten litt skremt de første to-tre rundene vi spilte på nuke. Ble fullstendig eid i pistolrunden og runden etter. Tok seg opp litt etter litt og til slutt var vi ganske overlegne.

Hva het de igjen... Twisted Chicks eller noe? Husker ikke helt.

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar
er alltid koselig med jenter som spiller, kjenner selv noen som spiller en del som faktisk eige meg av og til.

Men og hva så? folk er forsjellige.

Pluss de pleie somregel å være koseligere å snakke med og skriker ikke: NOOOOB. CHEATER. CAMPER ca hver 5min

enig med deg ass påsan.

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Hva om jeg sa at jeg har gjort nettopp dette? Apekatten rømte nylig så jeg har egentlig ikke noe bevis men...

Jeg har forresten spilt mot en del jenter i CS i min tid. Til og med PCW, hehe. Ble nesten litt skremt de første to-tre rundene vi spilte på nuke. Ble fullstendig eid i pistolrunden og runden etter. Tok seg opp litt etter litt og til slutt var vi ganske overlegne.

Hva het de igjen... Twisted Chicks eller noe? Husker ikke helt.

Det stemmer :) Husker den godt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...