larbjov Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Okei, jeg vet det er jenter der ute som spiller CS. Personlig kjenner jeg ingen, vet ikke om eller kjenner noen som som kjenner ei jente som spiller CS. Hva med dere? Er det greit at jenter spiller CS, redd for å bli "eid" av ei jente? Er det ikke koselig at også jenter spiller da. Til dere jenter som spiller: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 er alltid koselig med jenter som spiller, kjenner selv noen som spiller en del som faktisk eige meg av og til. Men og hva så? folk er forsjellige. Pluss de pleie somregel å være koseligere å snakke med og skriker ikke: NOOOOB. CHEATER. CAMPER ca hver 5min Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Artikkel i VG Uææææ! Faen de har pupper jo Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg ble eid mange ganger på Catch-Gamer, når jeg spilte mot kjæresten til Jørgen Johannessen (XeqtR) som heter Malin (mallah i CS). Det var ikke morsomt når hun eide meg med aug 3-5 ganger på Dedust2. Hun er svensk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kjener en jente som spiller litt... ikke mange som spiller akkurat. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det virkelig slik at folk mener det er noe spesielt med hvilket kjønn man tilfeldigvis innehar når man spiller fortsatt? Det er da totalt irrelevant? Og ja, det er mange fra begge kjønn som spiller både CS og de fleste andre spill.. tro det eller ei 1 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) kjenner en jente som spiller cs, mie, hu er nesten bedre enn meg Endret 5. januar 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg vet om et par jenter som spiller cs. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har ikke Matrix Warriors et jentelag? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har ikke Matrix Warriors et jentelag? Artikkel i VG Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Riktig, riktig. Dem er dårlige da. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kjenner vel minst 6-7 stykker. Vet om godt over 30. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Var i tyrkia på en internett cafe..og det var 2 jenter som var helt jevlig gode! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det greit at jenter spiller CS, redd for å bli "eid" av ei jente? Hæ? Hvorfor det? Kjønnsdiskriminering? Er vel ikke verre å bli eid av ei jente, enn en gutt? Jeg bruker å si at jeg er jente når jeg spiller forresten, så har noen kåte gutter der ute ... (Not!) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Det er vel en jente her på forumet som spiller CS da... EDit: jeg fant to folk på forumet, som jeg tror spiller CS, og jeg tror jeg jenter... http://forum.hardware.no/index.php?showuser=44232 og http://forum.hardware.no/index.php?showuser=43775 Endret 5. januar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå