dga02 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 merkelig.. jeg drar på juleferie, kommer tilbake, logger meg inn på forum.gamer.no, og jeg får denne meldingen: QUOTE Din konto er midlertidig stengt til og med 05/01/2005 : 15:05 hilsen dga01 noen som kan fortelle meg hva jeg har gjort som fortjener utestengelsen? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Du er ikke banned hvis du kan lage en post og hvis du laget en ny konto for å spørre om dette blir det sikkert lengre ferie og IP ban på deg Endret 5. januar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Og du klarte ikke vente til i morgen, derfor lagde du ny bruker og kvalifiserer deg selv til permban? Lenke til kommentar
dga02 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 QUOTE (likferd @ 05/01/2005 : 03:12) Og du klarte ikke vente til i morgen, derfor lagde du ny bruker og kvalifiserer deg selv til permban? poenget er at jeg har ikke gjort noe somhelst ulovlig i følge forumets rettningslinjer. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 er det ikke da på sin plass og sende en mail til forumstyret? i stedet for å ta det opp her? G Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du har blitt bannet for å oppfordre til piratkopiering her på forumet. Så vidt så jeg kan se så har du 11 dager igjen av ban'en. Du skal ha mottatt en email på den email-adressen som du er registrert på her på forumet. Har du klager så tar du det opp med forumstyret på [email protected] og IKKE lage ny bruker. Threaden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg