Dandar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Skal prøve å blåse litt ut av den med kompressor en dag... Får håpe det virker Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Stemmer, Superbrain er en kjentmann Til foregående post: Gi tilbakemelding når du har blåst ut da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bestilte en Razer Diamondback (fikk en veldig pen rabatt på den) i dag, tross advarslene om knirking. Slang også med en gjennomsiktig Icemat, 512Mb Kingston-minne til kameraet + en ekstra 200Gb-disk. Netshop - kundebehandling på det aller beste! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Beklager hvis jeg støtet noen her...men SuperSTRING og jeg har en viss kjennskap til hverandre... :-)...innlegget var ment som en fleip. Njaa, vi andre syns nå den traff ganske godt "logitech bedre en razer" liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har hatt razer diamonback i nokre dager og har fått mus arm som faen... gå for logiteck Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Har vel mer med overgangen å gjøre det. + at alle har ikke lik anatomi/sittestilling Lenke til kommentar
superreven Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Noen som har prøvd å sende mail til Razer om dette? *sitter å hisser med knirkemus* Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Noen som har prøvd å sende mail til Razer om dette? *sitter å hisser med knirkemus* Jeg har snakket meg Komplett.no - som jeg kjøpte den av, og når den er sendt inn vil jeg helst ikke ha den (eller ny) tilbake. Endret 16. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kjøpte ei razer diamondback chamelon direkte fra razerstore og har brukt denne MYE siden starten av desember. Har ingen knirkelyd og merker heller ikke noe ubehag angående ergonomien. Faktisk er dette den beste musa jeg har spilt med. Har / har hatt msie1, 3 og 4 tidligere så overgangen var faktisk stor for meg. Får håpe at musa ikke blir "knirkete" etter hvert. Kanskje razer beholdt 'det gode partiet' selv og solgte et dårlig parti til videreforhandlerne i Norge? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Føler med dere, razor er noe jalla skrap. Mx1000, alt dere trenger, beste dere får. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Føler med dere, razor er noe jalla skrap. Mx1000, alt dere trenger, beste dere får. Ehh, kom gjerne med skikkelig faktahenvisninger før du prøver deg med idiotiske fanboy-utsagn. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hvorfor er MX1000 det beste vi får ? Endret 16. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
superreven Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg skrev mail til Razer angående topic, og fikk dette som svar: Hello, The squeaking has been reported by some users, but it will not affect the operation or functionality of the mouse. Your customer number is XXXXXX If you need further assistance, you can search our online self-help knowledge portal or reach us online at http://support.razerzone.com Please include all previous replies when/if responding to this message. Best Regards, Barry at Razer Technical Support [email protected] ARGH! Jeg skrev jo i mailen at det ikke var noe i veien med funksjonaliteten til musen, men at jeg ble gal av den knirkete skrikelyden, og lurte på, hva de foreslo jeg/de kunne gjør med det... Å så avspiser de meg med noe jeg allerede visste og fortalte dem.. at musen virket på tross av dette.. det var jo ikke derfor jeg skrev mail! Uff... jeg tørr ikke å begynne å brekke på den heller.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) ARGH! Jeg skrev jo i mailen at det ikke var noe i veien med funksjonaliteten til musen, men at jeg ble gal av den knirkete skrikelyden, og lurte på, hva de foreslo jeg/de kunne gjør med det... Å så avspiser de meg med noe jeg allerede visste og fortalte dem.. at musen virket på tross av dette.. det var jo ikke derfor jeg skrev mail! Hva kan man si..typisk dårlig kundeservice. De gidder ikke lese skikkelig gjennom mailen men tar alle tilfeller, som inneholder samme emne, under ett. Ikke noe bedre enn et automatisk svar. Endret 19. januar 2005 av Vice Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Til Superreven. Ikkeno prob å bøye opp toppen av musa. Du merker hvor langt opp du kan ta den Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Her kommer et photoshoppert bilde som viser hvor man skal smøre for å bli kvitt ulyden Endret 23. januar 2005 av SuperSTRING Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Til Superreven. Ikkeno prob å bøye opp toppen av musa. Du merker hvor langt opp du kan ta den Hvilken topp av musa skal man bøye? Knappene eller skallet? Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kjøp Logitech MX510, bedre kvalitet og bedre ergonometri hvis man er høyre hendt. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har da hørt minst like mange problemer med folk som har ustabil kontakt/ødelagt sensor med logitechmusene.. så ikke prøv deg... Ergonomien er minst like god på DB, er en vanesak.. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Min razor er det null problem med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå