SuperSTRING Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Min Razor Diamondback er splitter ny. Etter noen runder hard gaming har venstretasten begynt å knirke ! Noen som har vært borti det samme ?? Lurer på å dissekere den for å smøre. Har noen gjort det ? Evt funka den igjen etterpå ? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Min lager en liten "kvinelyd" på venstre hvis jeg trykker den ned på en spesiell plass. Prøver og unngå å treffe det punktet, men det er for dårlig, da musen koster 500+. Endret 5. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 "kvinelyd" er den rette lyden ja. Er for dålig ja Så det nevnt i en test et steds. Må gå an å smøre opp. Men er redd for å ødelegge noe om jeg "skrur" den opp Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hvordan har du tenkt å skru den opp? Jeg merker det kun når jeg surfer, for da styrer jeg musen med fingrene, mens jeg gamer legger jeg alle fingrene rundt. edit: Skal ikke være nødvendig å skru opp en splitter ny mus pga. "kvinelyd" Endret 5. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Vet ikke helt. Ser ut som om det kansje kan være en skrue under stikkeren under. Er risky å brekke av haker inni også Buler stikkeren hos deg ?? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vet ikke helt. Ser ut som om det kansje kan være en skrue under stikkeren under. Er risky å brekke av haker inni ogsåBuler stikkeren hos deg ?? det er en der og så er det en under den bakerste padden. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Fant den skruen bak, Ser ikke ut som om den foran har noe å gjøre med åpningen. Er et par haker foran. Men de vil ikke løsne. Tørr ikke ta i for hardt heller Lenke til kommentar
jihn Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hørtes surt ut da...:/ har selv db mus, men merker ingenting i mitt tilfelle ihvertfall, hatt den siden før jul ihvertfall, og brukt den endel også. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Er veeeeldig irriterende ! Mine erfaringer: Skruen bak er hard å få ut, men det går. Var vanskelig å montere plastlista etterpå, spesielt fremst, men det gikk også bra. Ekkelt å fokusere der inne,.. så det var ikke lett å se hvordan de 2 fremste hakene ska løsne Musa er nå montert igjen. Får vente inntil noen andre har prøvd. PS! Den funker fortsatt like bra Endret 6. januar 2005 av SuperSTRING Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 er db en dritmus som jeg har fått inntrykk av på i dette forumet? Jeg skal muligens bytte ut msie4.0 musa som venstraknappen svikte på, men tviler sterkt på at det blir en db. Går for MX510 hvis jeg ikke får en ny msie4.0 på garantien Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 er db en dritmus som jeg har fått inntrykk av på i dette forumet? Jeg skal muligens bytte ut msie4.0 musa som venstraknappen svikte på, men tviler sterkt på at det blir en db. Går for MX510 hvis jeg ikke får en ny msie4.0 på garantien Du er ikke den eneste som skal bytte ut Intellimouse Explorer 4.0. Fungerte fint i et år hos meg, men så er den komplett umulig å bruke. Har også lyst på Diamondback Razer, men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke så mye penger på mus igjen. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Razer DiamondBack er en kjempe mus det. Synd noen av oss har fått litt problemer, ikke at det gjør noe for min del. Tipper den høye prisen skyldes teknologien. Endret 5. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Fikk det samme problemet på min Logitech MX mus, så det er ikke noe spesifikt problem for akkurat DB. Jeg fikset det på MX'en ved å ta fra hverandre alle deler som var bevegelige, og så tørke av dem grundig. Svært irriterende var det dog. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 er db en dritmus som jeg har fått inntrykk av på i dette forumet? Jeg skal muligens bytte ut msie4.0 musa som venstraknappen svikte på, men tviler sterkt på at det blir en db. Går for MX510 hvis jeg ikke får en ny msie4.0 på garantien Du er ikke den eneste som skal bytte ut Intellimouse Explorer 4.0. Fungerte fint i et år hos meg, men så er den komplett umulig å bruke. Har også lyst på Diamondback Razer, men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke så mye penger på mus igjen. Min gikk etter 5-6 måneder. Kjøpte i juli. Merket så vidt et par uker før jul, nå ble den helt håpløs. Satse på at garantien dekker ny mus. Så får jeg se om jeg får ny og selger den feks. Men likte den veldig godt. Vedmodig å skille lag med den Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Nå funker musa knirkefritt igjen Har forsatt ikke fått løsna de 2 hakene foran, men fikk bøyd opp nok til å lure inn en q-tips med Silicon. Under selve knappen er det ei not som går rundt ei fjær (sistnevne sitter fast i chassiet)..der må det smøres. VÆR FORSIKTIG alle de som prøver dette så dere ikke søler unødig med Silicon der det helst ikke skal være. Oh lykke med en knirkefri knapp. Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kjøp Logitech i stede din amatør ...itjnå trøbbel Lenke til kommentar
titus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kjøp Logitech i stede din amatør ...itjnå trøbbel Utrolig hvor godt nicket ditt passer. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Kjøp Logitech i stede din amatør ...itjnå trøbbel Utrolig hvor godt nicket ditt passer. :!: Endret 6. januar 2005 av Pug Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beklager hvis jeg støtet noen her...men SuperSTRING og jeg har en viss kjennskap til hverandre... :-)...innlegget var ment som en fleip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå