lenny25 Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Tidligere hadde jeg et Asus 7700 Geforce 2 pro, og dette kortet hadde ganske merkbart et uskarpt bilde under Windows. Etter å ha oppgradert til Asus 8200 GeForce 3 ti200 har jeg imidlertid merket en markant forbedring på 2D-kvaliteten. Er dette bare synsbedrag eller er det virkelig en forbedring? Lenke til kommentar
www Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Høres kanskje logisk ut , ja jeg hadde ett Geforce 2 MX kort men så fikk jeg meg ett Geforce 2 gts pro og jeg merket også tvært att det nye kortet hadde bedre 2d. Dette var noe jeg oppdaget med en gang jeg slo på maskina med det nye kortet. Ja texten i dos og bios var mye klarere og skarpere og da win startet var også alt bedre der :smile: Så att det blir enda bedre 2d på ett Geforce 3 kort er noe jeg ikke har noen som helst problemer med og forstå :smile: Jeg også vil påstå att nye kortet mitt var like bra på 2d som ett kyro II kort som jeg hadde i maskina en liten stund :smile: Desuten går det jo "stygge" rykter om att Geforce 4 har 2d kvalitet som de beste ATI og Matrox korta, så att det har skjedd noe positivt med Nvidias 2d gjenom Geforce serien er helt klart :smile: _________________ MSI Turbo II AMD XP 1500+ Taisol CGK 760 256 MB Apacer SDram Samsung CD-RW/DVD Samsung 40 Giga 5400 RPM Samsung SyncMaster 950P 19" Aashima Miditower (350W PSU) Hercules Prophet II GeForce 2 PRO [ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-10 08:00 ] Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei! har Gf4 Ti4400. 2-D er upåklagelig.Helt vilt i forhold til Gf2Mx som jeg hadde i den gamle maskina mi.Vil si det Vertfall like bra som Ati Radeon 8500 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 kommer også litt an på hvem produserer skjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå