iBook Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vet mange her er imot bruk av table, Men nå skal jeg presentere tekst i tabellform, og da ser jeg ikke noen annen utevi enn tabell. Jeg har definert fontstr i stilarket for hele div'en. Men likevel blir fonten større inne i tabellen enn det som står utenfor. Blir slik i alle nettleserne mine. Velidg irriterende, for må ser jeg meg nødt til å lage egne tabeller til det som allerede ikke er inni en tabell. Hvorfor? Er dette et kjent problem, eller er det jeg som roter? Html-koden blir jo bare rotete av dette... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 En link gjør alt litt lettere.. Lenke til kommentar
iBook Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Ok, har egentlig løst problemet med å opprette en unødvendig ekstra tabell. Men her kan du se et eks på det samme: http://saraostby.com/test/test Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva med å sette teksten i <p>, og så sette dens egenskaper i CSS.. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 td { font-size: xxx; } Putt dette inn i stilarket ditt og bytt ut 'xxx' med ønsket verdi Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Evt: td.klassenavn {font-size:xxx; } Hvis du bare vil formatere noen celler og la de andre være default/standard. Cobos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå