superreven Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Sendte en mail til Netshop for 3 dager siden der jeg spurte om de selger sin Razer eXactMat med den armleddstøtten som medfølger hvis du kjøper den fra Razerstore, fikk så svar at "Ja, Razer eXactMat passer utmerket til optiske og andre mus"...... Jaah! Sier du det?! Jeg sendte mail tilbake og fortalte at det ikke var dette jeg lurte på osv. men har ikke fått svar... Noen som har kjøpt denne matten som kan svare på det? Endret 5. januar 2005 av superreven Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Fikk nå svar fra Netshop. Den leveres uten håndleddstøtte. Frister å bestille den fra Razerstore og få med håndleddstøtte, eneste haken er at den kommer på en ca 212kr... som er rett over tollgrensen... Nå koster jo matten, uten håndleddstøtte, 329kr hos Netshop, og frakt kommer i tillegg... så det blir jo over 400 smekk med en gang.. Jeg slår til å bestiller den fra Razerstore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå